Search

LVMH grupacija kupuje njemačku Rimowu za 716 milijuna dolara

LVMH grupacija kupuje njemačku Rimowu za 716 milijuna dolara

Prva njemačka tvrtka u multinacionalnoj grupaciji


Image: buro247sg,
buro247me

Business of Fashion je prenio kako će LVMH grupacija kupiti udio u njemačkoj tvrtki Rimowi za čak 716 milijuna dolara

LVMH je pristao kupiti udio od 80% u Rimowi, njemačkoj tvrtki koja proizvodi luksuzne kovčege, a u čijoj su klijenteli slavna imena poput Carine Roitfeld, Care Delevingne, obitelji Kardashian, Chrisa Martina i Gwyneth Paltrow. Na prodaju se odlučio Dieter Morszeck, unuk osnivača Rimowe koja je osmislila prvi aluminijski kovčeg koji ju je i proslavio, kako bi mu LVMH pomogao sa strategijama oglašavanja i napretkom brenda, a pritom i nastavio njegovati Rimowinu tradiciju. Alexandre Arnault, sin predsjedatelja LVMH-a Bernarda Arnaulta, postat će izvršni referent uz Morszecka koji će ostati vlasnik 20% dionica koje nisu prodali LVMH-u, a Rimowa će tako postati prvi njemački brend u LVMH grupaciji.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više