Search

Majka i kći koje djeluju pod imenom MaisonCléo pripremile kolekciju za Opening Ceremony

Majka i kći koje djeluju pod imenom MaisonCléo pripremile kolekciju za Opening Ceremony

Kapsulna kolekcija od 40 komada malog brenda koji je do sad poslovao isključivo putem Instagrama

Tekst: D.D.


Image: Instagram

Minijaturni francuski brend MaisonCléo kojei vode majka i kći, a koji je putem Instagrama osvojio srca brojnih influencerica poput Leandre Medine i Emily Ratajkowski, danas je napravio značajan korak dalje u svojem poslovanju. Naime, posljednje se dvije godine - odnosno od trenutka nastanka brenda - komadi koje zajedničkim snagama dizajniraju i šiju Marie i Nathalie Dewet, mogu se kupiti samo jednom tjedno, svake srijede, putem njihova online shopa, a gotovo svi modeli planu u roku nekoliko sati. No, kapsulna kolekcija od 40 komada od danas se ekskluzivno može kupiti putem web stranice američkog modnog brenda i retailera Opening Ceremony. Razlog ovako maloj kolekciji je limitiranost materijala - brend koristi samo tkanine koje ostanu kao otpadci velikih modnih kuća, a i malog tima. Još uvijek, bez obzira na to što svakog tjedna rasprodaju modele koje stvore i što ih na Instagramu danas prati više od 25 tisuća ljudi, modele MaisonCléo šije i dalje samo majka kreatorice. Kako je Marie Dewet otkrila za WWD, za kreiranje ove kolekcije iz tog razloga bilo im je potrebno čak dva mjeseca. Također, izjavila je kako ovo nije prvi put da su im retaileri koji su ih otkrili putem društvenih mreža pristupili, ali da je jedino Opening Ceremony pristao na ovako mali broj komada. Bez sumnje da će im se ta odluka isplatiti jer će ih sigurno pratiti natpis "sold out" čim stignu online.

Jedan od komada koji će se danas moći kupiti na online dućanu brenda Opening Ceremony

Leave a comment

više