Traži

Marc O'Polo slavi 50 godina novom kampanjom

Marc O'Polo slavi 50 godina novom kampanjom

Isabella Rakonić kao zaštitno lice

Tekst: Promo


Fotografija: Ino Zeljak,
Sarah Domber

Marc O'Polo slavi 50 godina filozofije "Follow your nature" kampanjom za proljeće/ljeto 2017. u kojoj se kao zaštitno lice našla blogerica Isabella Rakonić

Marc O'Polo koji je sinonim za smart casual odjeću ove godine slavi svoj 50. rođendan. Ideja o brendu započela je u Švedskoj na inicijativu trojice prijatelja, Rolfa Linda, Götea Hussa i Jerryja O, sa željom da pokrenu brend koji će stvarati odjeću inspiriranu vrhunskim prirodnim tkaninama u vrijeme kada se modna industrija sve više okreće umjetnim materijalima - i to je rezultiralo današnjim međunarodnim uspjehom. 

Povodom 50 godina brenda Marc O'Polo, prvi je put snimljena i kampanja u Hrvatskoj gdje glavnu ulogu ima blogerica Isabella Rakonić, koja predstavlja najnovije outfite iz kolekcije Marc O'Polo proljeće/ljeto 2017. Filozofija brenda temelji se na visoko kvalitetnim materijalima, prirodi kao vječnoj inspiraciji i silueti koja je moderna i slobodna. Isabella Rakonić za Marc O'Polo utjelovljuje ljepotu koja leži u jednostavnosti, prirodnim materijalima, originalnim krojevima i jedinstvenom stilu. Isabella je stoga u kampanji kreirala odjevne kombinacije koje su svakoj modernoj ženi dobro poznate te vlastitim odabirom outfita učinila Marc O'Polo priču osobnom.

"Follow your nature" je glavna inspiracija dizajnerskog tima brenda Marc O'Polo u stvaranju odjeće koja je ugodna za nošenje zahvaljujući prirodnim materijalima i idealna za ženu koja je cijeli dan u pokretu. U kolekciji prikazanoj u kampanji tako vidimo majice sa zanimljivim detaljima i natpisima, lepršave haljine, kroj muške košulje u ulozi ženstvene haljine, pastelne boje, chino hlače, platnene tenisice koje se odlično uklapaju u poslovne, ali i sportske outfite te predimenzionirane torbe. To je samo dio nove kolekcije koju možete potražiti u dućanima Marc O'Polo u Centru Cvjetni te u centru Westgate Shopping City.

Zaštitno lice kampanje je već spomenuta Isabella Rakonić koja je s timom Marca O'Pola zaslužna i za styling, dok su fotografije snimili Ino Zeljak i Sarah Domber. Za frizuru je zaslužna Lidija Štokić (Hairvetica), a za šminku Snježana Raguž. Marc O'Polo pratite na Facebooku i Instagramu.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor