Mladi dizajner Mario Vijačkić predstavio ljetnu kampanju
Sjajna modna igra
Već prepoznatljivo ime novog vala hrvatskih mladih dizajnera, Mario Vijačkić kao i u svakoj kampanji do sada, donosi nam svojstven pomak u načinu prezentacije. Kolekcija za proljeće ljeto 2016. svojevrstan je nastavak istraživanja problematike identiteta u suvremenom dobu. Korelacija prošlosti tj. tradicije isprepletene sa suvremenim uvelike su okarakterizirali aktualnu kolekciju.
Paralelno tome Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu; naime ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva ili pak manipulacije medija. Tijelo kao prijelazni objekt fascinira odsustvom granica, a kategorija zazornog (das Unheimliche) od Freuda se ponajprije odnosi na problematiku brisanja granica između živog i neživog, što se odnosi i na igru medijski konstruiranog i realnog tijela: što je ja u suvremenoj modi ako ono u samome sebi već zatječe ono strano, objekt od kojega se želi kategorijalno odvojiti?
Ručne intervencije u tekstilu koje aludiraju na tradicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi trivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu protežnih elemenata, uokviruju cjelinu koja odiše sportskom chic estetikom koja je već prepoznatljiv dizajnerov rukopis.
Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia models), čiji vizuali nepretenciozno, čak pomalo na nevin način uokviruju kolekciju dok kampanja odiše prozračnoću i svježinom s aluzijom svakonevnice koja je primjetna novost u dizajnerovu vizualnom izričaju. Šminku i kosu potpisuje Petra Sever, mlada hrvatska vizažistica koja sa dizajnerom surađuje od samih početaka.