Traži

Može li Gucci prodati još jednu istu kolekciju?

Može li Gucci prodati još jednu istu kolekciju?

Stigla je nova predjesenska kolekcija Alessandra Michelea


Fotografija: Buro247ru

Alessandro Michele je predstavio novu predjesensku kolekciju za Gucci, koja je još jednom gotovo identična kao i sve koje je do sada kreirao za tu talijansku kuću

Kada je u siječnju 2015. postao kreativni direktor Guccija, od Alessandrea Michelea se očekivalo mnogo, a očekivanja je i nadmašio prvom kolekcijom koju je prikazao već u veljači iste godine. Štreberski chic i estetika sedamdesetih godina prošlog stoljeća prihvaćeni su sjajno i Michele je bio jedan od glavnih dizajnera koji su definirali trendove u prošloj godini.

Tri sezone kasnije, Michele i dalje njeguje istu estetiku što i ne bi bio toliki problem da iznova ne koristi iste krojeve, iste tkanine i iste boje. U novoj Guccijevoj predjesenskoj kolekciji koju je ovih dana predstavio smo tako ponovno vidjeli kombinacije bluza i midi suknji, cvjetna odijela i haljine, šljokaste bomber jakne, pregršt volana i mašni, lamea i plisea, motive mačaka i zmija, turbane, predimenzionirane naočale i baršunaste sandale s platformom. Jedina razlika od dosadašnjih kolekcija bili su naglašeniji sportski modeli trenirki s prugama, no činilo se kao da su oni ubačeni u kolekciju reda radi, jer je to sada svi rade.

Kolekcija se sastoji od čak 85 odjevnih kombinacija - 85 gotovo identičnih kombinacija koje smo već nebrojeno puta vidjeli u Micheleovim ljetnim, zimskim, predjesenskim i resort kolekcijama, kao i mini kolekcijama koje je radio za Net A Porter i brojne druge tvrtke. Pitanje je samo koliko će još proći dok Michele ne dosadi i svojim najzagriženijim obožavateljima, jer modnim je znalcima već poprilično dosadio.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor