Traži

Moda za millennialse: četiri revije s londonskog Tjedna mode

Moda za millennialse: četiri revije s londonskog Tjedna mode

Što je predstavljeno posljednja dva dana?

Tekst: A.P.


Fotografija: imaxtree

Tjedan mode u Londonu orijentirao se na mlađu populaciju, a njima se estetikom čak priklonio i veliki Burberry

Burberry

Na londonskom Tjednu mode sve su oči bile uprte u Burberry i novu kolekciju Christophera Baileyja. Nije tajna da se ova kuća nalazi u problemima koji su počeli nakon što je Bailey ambiciozno preuzeo poziciju CEO-a tvrtke. Ovaj dizajner nekoć je bio jedan od najplaćenijih u industriji s bonusima koji su se brojali u milijunima, međutim s opadanjem prometa na azijskom tržištu, a potom i na američkom, upravni odbor ga je smijenio i uskratio dobar dio izdašne financijske nagrade. Po svemu sudeći Bailey nastoji okrenuti Burberry mlađoj populaciji što je vidljivo iz kolekcije uvelike inspiriranoj uličnim stilom. Baloner je i dalje kralj ove modne igre, a u ovoj sezoni dolazi u svim popularnim uzorcima s naglaskom na karirani. To dodvoravanje millennialsima vidljivo je iz samog stylinga koji je neopterećeniji, opušten i podsjeća na editorijale kakve viđamo u modnim indie magazinima gdje djevojke izgledaju kao da su na izlasku iz kuće složile sve što su našle na vrhu ormara, a opet sve izgleda kao jedna smislena cjelina.

Versus

Donatella Versace je odala počast 90-ima u svojoj kolekciji za liniju Versus. Dugo se vremena smatralo da je Versus financijski uteg za kuću, koja je prije nekoliko godina ugasila svoju beauty liniju kako bi sanirala gubitke. Gostujuće kolekcije mladih dizajnera pokazale su se kao dobra stvar, ali Versus i dalje ne može stvoriti identitet kod nove generacije kupaca. Ako se sjećate 90-ih godina znat ćete da je Versus uvijek imao određeni standard i da su njihovi parfemi bili omiljeni među mlađom populacijom. Naravno, Versace je tada još bio veliki hit te se Versus imao nasloniti na koga. Danas je ta situacija teška, čak i za Versace koji ostaje u medijima isključivo radi crvenog tepiha i posla koji Donatella radi za Atelier Versace liniju. Sama kolekcija je izgledala kao miks high street trendova koje smo vidjeli na Belli Hadid: kratki topići, malo kariranog, mini suknjice, mikro mini haljine, prozirno, seksepilno...

TopshopUnique

BOF je predstavio zanimljiv tekst u kojem propituju trenutno stanje nekoć najvažnijeg igrača u high street industriji. Topshop je majka svih high street brendova, pa ipak u tržišnoj igri gube od Zare i H&M-a. Njihov izlet u pret-a-porter nije posebno inspirativan jer se mahom sastoji od viđenih trendova bez posebne priče. Primjerice, ako pogledate H&M Studio uvidjet ćete da se tu radi o razrađenim linijama koje nužno nemaju najveći komercijalni uspjeh, ali imaju glavu i rep. Topshop kolekcija je atraktivna na high street način, ali joj nije mjesto na Tjednu mode.

J.W.Anderson

Najveća zvijezda londonskog Tjedna mode i omiljeni mladi dizajner modnih medija i dalje je najsvjetlija točka Londona. Ako Anderson kojim slučajem odluči preseliti svoju reviju u Pariz, londonski Tjedan mode će doživjeti jak udarac. Anderson u novoj kolekciji propituje današnje stanje modne industrije, hiperprodukciju, sumanutu potražnju i prolaznost trendova. Stvari je ogolio do kraja kazavši da nas mediji danas čine histeričnim i da je potrebno vratiti se na početak, kada je odjeća bila jednostavna i funkcionalna. Kolekcijom dominiraju prirodni materijali i jednostavni, nosivi krojevi.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor