Traži

Modna kampanja koja prkosi trendovima

Modna kampanja koja prkosi trendovima

Etna Maar jesen 2014.


Andrijanina nova kolekcija The One namijenjena je onima koji odbijaju poslušno slijediti trendove

Večeras u Muzeju automobila Ferdinand Budicki počinje ovosezonski Cro A Porter, gdje će svoju novu kolekciju prikazati i dizajnersko ime Etna Maar. Nova kolekcija inspirirana je filmom "The Matrix", a poput glavnog junaka Nea, dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik, krenula je u bitku sa strojem koji diktira što se mora nositi ove sezone.

etnamaar

Andrijanina nova kolekcija The One namijenjena je onima koji odbijaju poslušno slijediti trendove. Obraća se modnim buntovnicima koji aktualne trendove koriste samo kao inspiraciju i interpretiraju ih na sebi svojstven način. U samoj je kolekciji vidljiva je bitka avangardnih krojeva s tri aktualna trenda - minimalizmom, raskošnom slojevitošću i vječnom ljubavi prema crnoj boji. Kolekcija uključuje bogata pletiva izrađena od efektne vunene pređe - zaštitni znak Etne Maar, duge kapute i haljine koje izgledaju poput skulptura. Prevladavaju crna, siva i petrolej-zelena boja.

Ulogu zaštitnog lica kolekcije za jesen/zimu 2014./2015. odigrala je Ivana Severinac (Taliamodel) pred objektivom fotografkinje Karmen Poznić. Za make-up se pobrinula Tena Bašić, a kosu Nina Dundur.

etnamaar

etnamaar

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više