Traži

Modni dvojac KLISAB predstavio kampanju kojom podsjeća žene da vole sebe

Modni dvojac KLISAB predstavio kampanju kojom podsjeća žene da vole sebe

Proljeće/ljeto 2019.

Urednik: BURO.


Model: Tea Kramer (Talia Model)
Fotografija: Marija Milin

Be kind to yourself, tako su Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić iz studija KLISAB saželi poruku kojom prate kolekciju za proljeće/ljeto 2019. prikazanu na proteklom Bipa FASHION.HR-u. Spektar gesta od zaštite do zabave na ovim vizualima ujedinjen je sugestijom ideje ljubavi prema samoj sebi. "Žene redovito svoju ljubav poklanjaju drugima. Za ovu kolekciju napravili smo vizuale s kojima ćemo ih podsjetiti da imaju pravo i sebe razveseliti. Voljeti sebe nije sebično. Naprotiv!" pojasnili su dizajneri ključnu ideju njihove nove kampanje.

Kolekcija je dizajnirana u paleti mirnih, neutralnih nijansi i s prepoznatljivom KLISAB opuštenošću. Baloneri, hlače, košulje, suknje i haljine pročišćenih su linija i namijenjeni za nošenje day to night. Silueta kolekcije naglasila je ženski struk, a ovdje je postignuta primjenom različitih tehnika, krojnim ušicima i zatezanjem gumenim trakama. Konstrukcijsko istraživanje razvedeno je i do igre nabiranja tkanine na odabranim modelima, kreirajući volumen prepoznatljiv za KLISAB estetiku. Ovo je prva suradnja dizajnera s fotografkinjom Marijom Milin, styling je rad Ane Nikačević koja je lookove zaokružila obućom austrijskog brenda Högl. Petra Sever za Estée Lauder potpisuje makeup, Katica Topčić za Kevin Murphy oblikovanje kose, a kreativno vodstvo i produkcija rad je Nikole Bebana.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više