Search

Moschino, resort 2016.

Moschino, resort 2016.

SALE


Image: buro247.ru

Prije nekoliko dana stigla nam je sjajna vijest u obliku vizuala nove reklamne kampanje u kojoj je ulogu zaštitnog lica kuće Moschino preuzela Katy Perry, a danas vam donosimo novu resort kolekciju s potpisom Jeremyja Scotta...

Sezona popusta i rasprodaja za Jeremyja Scotta, čini se, već je započela. Barem kad govorimo o estetici nove kolekcije. Naime, glavni čovjek kuće Moschino svoju je cruise kolekciju producirao u dosad najkomercijalnijoj formi. Iako smo od njega već doživjeli jednu sezonu (točnije među-sezonu) posvećenu novcu, nova cruise kolekcija temelji se na ideji o tome gdje svoj teško zarađen (ili lako naslijeđen, na lutriji osvojen, iz banke posuđen) novac potrošiti. Cijela kolekcija kao da izvikuje: "Shopping! Popusti! Sniženje!" Scott se, kao i uvijek, uopće nije ni trudio prikriti konzumerističke poruke kojima je ispunio svoju kolekciju, štoviše, njegove su haljine prekrivene upadljivim natpisima kao što su "sale", "1/2 off" i slično, a logotip kuće Moschino čak je stiliziran u znak MasterCard kartice s prepoznatljivim žutim i crvenim krugom, a servirao nam je Scott i ženski kostim u crnoj boji s detaljima koji imitiraju račun, ali i stiliziranog portreta medvjedića kakve viđamo na novčanicama američkih dolara.  

Bez obzira na obilje motiva na temu konzumerizma i upečatljivim detaljima, mogli bismo reći kako nova cruise kolekcija ne donosi ništa revolucionarno u estetici kuće Moschino, Jeremy Scott na svojim već ustaljenim komadima gotovo jednakog dizajna kao i u prethodnim kolekcijama samo mijenja temu ili je tek nanovo interpretira. 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više