Traži

Najpoznatiji komadi kuće Prada odsad u novom, hi-tech ruhu

Najpoznatiji komadi kuće Prada odsad u novom, hi-tech ruhu

Cijela Re-Nylon kolekcija izrađena je od revolucionarnog materijala koji bi, kako kažu, mogao spasiti svijet

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram

Danas gotovo da više i nema ozbiljnog modnog brenda koji se još nije pridružio globalnom pokretu za očuvanje zemlje, a ekološka prihvatljivost prozvoda najhot je tema u modnim krugovima u kojima se gotovo pa isključivo priča o održivoj proizvodnji i ekološkoj prihvatljivosti proizvoda. Tako je, primjerice, španjolski Inditex na čelu sa Zarom najavio kako će se njihove kolekcije, počevši s 2025., sastojati od 100% održivih tkanina, dok je Inditexov najveći konkurent, švedski H&M, pokrenuo online trgovinu s vintage i second hand odjećom kako bi produžio život svakom proizvodu.

Mango je, s druge strane sa svojom linijom MANGO Committed predstavio ekološki prihvatljive tkanine koje su se sastojale od organskog i recikliranog pamuka i recikliranog poliestera. Modna kuća UNIQLO, također je najavila kako će smanjiti plastiku za jednokratnu uporabu, dok je Burberry objavio da planira biti ugljično neutralan do 2022. godine.

Trend održivosti nije zaobišao ni talijansku modnu kuću Prada, koja već neko vrijeme radi za boljitak Zemlje. Prada je prvo najavila kako u svojim kolekcijama neće koristiti krzno, a nedavno je objavila i liniju eco-friendly torba re-nylon. Sve torbe napravljene su od progresivnog novog najlona koji se zove econyl, a sastoji se od odbačenih i uništenih ribarskih mreža koji se izvuku na kopno te potom prerađuju u novi materijal. Prada je ovom kolekcijom predstavila klasične modele torbi u novom, ekološkom ruhu, pa se tako unutar nje može naći torba oko struka, torba za rame, kao i ruksaci.

"Naš ultimativni cilj je pretvoriti sve Pradine najlonske proizvode u re-nylon do kraja 2021. godine. Ovaj projekt promovira odgovorno postupanje prema okolišu, te je ujedno i naš doprinos stvaranju proizvoda bez korištenja novih resursa", rekao je Lorenzo Bertelli, voditelj marketinga slavne kuće.

Dio ovog projekta je i ekskluzivni mini serijal u produkciji National Geographica. Serijal "What We Carry" sastoji se od pet epizoda, a gledatelje će uvesti u proces izgradnje ove najmodernije tkanine koja spašava planet.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar