Search

Net-A-Porter želi prodavati dizajnersku odjeću putem WhatsAppa

Net-A-Porter želi prodavati dizajnersku odjeću putem WhatsAppa

Koliko daleko može ići oglašavanje na društvenim mrežama?


Image: Buro247hr arhiva

Net-A-Porterovi osobni stilisti već su počeli komunicirati jedan na jedan s velikim kupcima koje tvrtka naziva "ekstremno važnim ljudima" sa ciljem da odjeću počnu prodavati preko te aplikacije

Ovu strategiju već koriste brendovi kao što su Diesel, Kenneth Cole, Clark's i Agent Provocateur koji kroz WhatsApp komuniciraju s klijentima i šalju im kampanje. CEO grupe Yoox Net-A-Porter, Federico Marchetti, rekao je za Bloomberg da najveće prodaje tvrtka ostvaruje upravo putem razgovora s kupcima na WhatsAppu. Takvi kupci, piše Glossy, koji kupuju putem mobilnih uređaja kupuju i duplo više od onih koji to čine samo putem desktopa. 

I doista, danas puno više vremena provodimo na svom mobitelu nego na privatnom računalu zbog čega tvrtke nalaze nove načine kako plasirati oglase i doprijeti do kupaca kroz kanale koji se najčešće koriste. WhatsApp koji je zamijenio SMS poruke idealan je kanal za nešto takvo jer nudi i taj osobni faktor koji donosi činjenica da razgovarate s osobnim stilistom koji vam predlaže komade, koji tobože odgovaraju baš vama.

Net-A-Porter želi prodavati dizajnersku odjeću putem WhatsAppa (фото 1)

Nešto slično je Dior učinio prošle godine u Kini s, kako piše Glossy, aplikacijom WeChat koju koristi 700 milijuna ljudi u toj zemlji. No, iako je prodaja bila uspješna Dior se nije vratio tom modelu, dok Net-A-Porter pak ulaže novac u platformu koja će WhatsApp pretvoriti u stalni kanal za prodaju. I čini se kako su na pravom putu jer aplikacije za dopisivanje postaju ozbiljan kanal za marketing.

Brend Coach je tako uložio u iMessage, Everlane je testirao, ali i napustio Facebook Messenger, dok je britanski Vogue u procesu testiranja Facebook botova kroz direktnu komunikaciju sa čitateljima na Facebook Messengeru. Mobilne platforme, a posebno one za dopisivanje stoga, čini se, postaju jedan od ključnih kanala za oglašavanje proizvoda i sadržaja. I tko zna gdje će nas to odvesti.

Save

Related articles

Buro 24/7 Selection

više