Traži

Nova kampanja za najpoznatije čarape na svijetu

Nova kampanja za najpoznatije čarape na svijetu

Wolford jesen/zima 2014.

BURO.


Fotografija: Mario Testino

Novu seksi kampanju kuće Wolford potpisuje jedan od najboljih svjetskih modnih fotografa Mario Testino

Wolford je prva adresa mnogih žena koje su u potrazi za vrhunskim čarapama i tajicama, stoga nije čudo da ovaj brend već godinama drži visoko mjesto na ljestvici popularnosti. Wolfordu tako nije odoljela ni poznata džepna Venera, australska pop zvijezda Kylie Minogue koja je odabrala ovaj brend za svoj video spot "Sexercize".

Ekskluzivne kolekcije prate i ekskluzivne kampanje koje su redom snimane od strane poznatih imena svjetske modne scene. Posljednji u nizu je Mario Testino koji nam donosi tri seksepilna vizuala na kojima su u prvi plan stavljeni ključni noviteti jesenske kolekcije. "Iznimno smo uzbuđeni radi našeg partnerstva s Marijem Testinom koji slovi za najpoznatijeg modnog fotografa na svijetu. Vizuali koje je snimio osnažit će emotivnu povezanost Wolford brenda s kupcima diljem svijeta", kazao je Axel Dreher, glasnogovornik kuće Wolford.

Wolford možete pronaći u Zagrebu u Centru Cvjetni.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor