Search

Nova Versace kolekcija rezervirana je za millennial generaciju

Nova Versace kolekcija rezervirana je za millennial generaciju

Tjedan muške mode u Milanu

Tekst: D.D.


Image: Buro247.sg,
Imaxtree

Čini se kako je talijanska kreatorica Donatella Versace spremna za obračun s najhot modnim brendovima današnjice Guccijem, Balenciagom i Louis Vuittonom. Naime, na reviji za proljeće/ljeto 2019. predstavila je modele koje će obožavati pripadnici millennial generacija, koji su, kao što znamo, najveći potrošači na današnjem tržištu. Svaki look, iako potpuno različit, obraćao se upravo njima, a u sklopu revije za muškarce, modna marka Versace predstavila je i capsule kolekciju za žensku publiku. Print novinskih napisa vrištao je s majici, jakni i kratkih hlača, a modeli su hodali odjeveni i u uzorak pitona od glave do pete, nakon čega su uslijedili i potpuno pročišćeni bijeli lookovi. No, komadi prekriveni printom zlatnih lanaca povučenih iz arhiva brenda i cvjetni uzorkom dominirali su čitavom revijom. Seksi i šminkerske komade, poput male crne haljine, dizajnerica je na pistu poslala uz bok s ružnjikavim robusnim tenisicama te parkama i bucket šeširima od lakirane kože u neonskim nijansama, predstavivši tako uglađeni sportski stil, kojeg ionako njeguju pripadnici generacije kojoj se obraća. Osim u kombinacijama u miksu printeva ili pak, onih monokromatskih u neonskim bojama, modeli su se prošetali i u prigušenijim varijantama - u modernoj, oversized verziji power suita. Pažnju su odvlačili i novi modeli crossbody torbica s lancem i metalnim detaljima, koje su podjednako dobro nosili ženski i muški modeli.  

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više