
Obožavani hrvatski brend nakita Perleraj novom kampanjom najavio uzbudljive promjene
Cloud&Co.
Zadnjih dana društvene mreže iznenađene su informacijom kako omiljeni brend nakita Perleraj broji posljednje dane i gasi se. No, ono što su neki pretpostavljali, pokazalo se istinitim - Perleraj se gasi samo kako bi se pretvorio u još ljepšu, veću i šarolikiju priču. Iako Perleraj od danas više ne postoji, ali nastao je Cloud&Co. Novo ime, novi vizualni identitet, nova kampanja, ali ista kvaliteta i ista "oblak" ekipa. Oblak je skoro od samih početaka dio vizualnog izričaja Perleraja, a od danas upravo oblak (eng. cloud) preuzima glavnu ulogu u nakitu za koji možemo reći da je popularizirao narukvice na našem tržištu, a koji je do sada bio izrađen od srebra i srebra s pozlatom te poludragih kamenčića i perlica.
Nakon osam godina postojanja i popularnosti na našem tržištu osnivačica branda Katarina Radnić Zmazek odlučila je kako je vrijeme za promjenu. Naime, brend se od samih početaka dosta promijenio, uozbiljio te proširio na druga tržišta i zato je novo ime koje pretvara zaštitni znak branda u ime logičan nastavak. Ime Cloud&Co., osim što je povezivo s postojećim brendom, izabrano je jer je internacionalnije i univerzalnije za različite tipove nakita koje ovaj brend priprema u budućnosti u svojoj ponudi, kao što su, između ostalog, muški i zlatni nakit.
Novo ime zapravo ima tri značenja. Prvo, Cloud&Co. (company) su svi ljudi koji su kroz godine utjecali na brend - njegovo nastajanje i razvoj, svi koji su radili na njemu, ali i svi oni koji su lajkali, shareali i pratili brend. Dakle, company su svi ljudi koji prave društvo oblaku. Osim toga, Cloud&Co. ima značenje i u smislu inspiracije za dizajn - kako je brendu oblak zaštitni znak, među elementima koji se koriste u nakitu su i mnogi drugi nebeski elementi kao što su zvijezde, mjesec, planeti, konstelacije i slično. Dakle, sve što pravi društvo oblaku na nebu. Te za kraj, Cloud&Co. u smislu drugih privjesaka koje brend koristi uz oblak kao glavni znak, a ovisno o godišnjim dobima, kao što su na primjer ljeti - sladoled, ananas, školjka...
U nove vizuale kao slogan uklopljen je već poznati hashtag brenda #NeverTakeOffJewelry i to kao sinonim za nakit koji nikada ne skidamo ili ne želimo skinuti. Novi logo, koji je radila dizajnerica Iva Hrvatin prati i cijeli novi vizual koji je izradio Samir Šečerkadić, a koji ima pozadinu inspiriranu nebom. Ovo je samo jedna od varijanti vizuala koje će se mijenjati ovisno o sezonama i kolekcijama, jednako kao što se mijenjaju i oblaci i nebo.
U svrhu rebrandinga, Cloud&Co. je izbacio i novu kampanju u kojoj predstavlja nakit iz Forever kolekcije, a koji predstavlja miks starih i novih modela, odnosno starih i novih varijanti najpopularnijih modela, koji će zauvijek ostati u ponudi branda. Tu je "Invisible cloud" lančić s biserom, a pojavljuju se i nove varijante ovog lančića, samo s oblakom u 4 boje - srebro, pozlaćeno srebro, rosegold i crno rodinirano. Predstavljene su i naušnice koje se mogu kupiti odvojeno pa tako svatko može kreirati svoj par. No, klasične narukvice od perlica i poludragih kamenčića sada su zamijenile multifunkcionalne narukvice, odnosno lančići, koji se mogu nositi na više načina, ovisno o želji i prigodi. Cloud & Co. nakit i dalje se može se kupiti putem društvenih mreža, u dućanima Karla i Take me home te u brojnim drugim sezonskim dućanima diljem Hrvatske. A ono što će posebno razveseliti obožavateljice ovog nakita je da bredn planira do kraja godine otvoriti i svoj dućan u centru Zagreba.