Search

Omiljena \"it\" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo

Omiljena "it" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo

Tekst: BURO.


„Posjedovala sam samo jedno Celine odijelo, ali ljudi su za sebe odlučili da su sva moja odijela Celine. U stvari su to bili samo prototipi za Bettter“.

Ovo je izjava naše omiljene „it“ djevojke Julie Pelipas, koja je sigurno jedna od najzanimljivijih žena koju smo vidjeli na svjetskoj modnoj sceni. U prilog ovoj tvrdnji možemo uzeti činjenicu da je pola popularnih Instagrama danas, blijeda preslika njezinog feeda od prije pet godina kada je prva počela s mračnijom minimalističkom estetikom koju su svi sada otkrili. Ona je internacionalna modna direktorica ukrajinskog Voguea, stilistica i osnivačica brenda Bettter. Od samih početaka njezina estetika oversized blejzera, opuštenih ramena, širokih hlača i minimalističkog beautyja, izdvojila ju je od ostalih, a sada je tu svoju filozofiju odlučila podijeliti s javnosti te je u stilu Christine Centenere predstavila svoj brend. Zašto ih povezujemo u jednoj rečenici? Jer su obje dame uspjele prenijeti svoj autentični stil u vlastite modne brendove.

Omiljena "it" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo (фото 1)

Wardorbe.nyc koji je osnovala Centenera je nešto stariji od brenda Bettter, ali je upravo on zaslužan što se koncept "capsule" podigao na novi nivo i ponudio novi model održivog poslovanja za male brendove. Julie Pelipas je otišla korak dalje. Kako?

Julie je ovaj potez čekala dugo. Kazala je da se prošla godina pokazala kao idealan trenutak za lansiranje brenda jer su ljudi tek sada počeli razmišljati o stvarima koje kupuju dok su prije gomilali odjeću: „Donedavno smo proizvodili previše i trošili previše i nikada nisam bila zadovoljna zbog konstantnih zahtjeva marketinga." - kazala je. Kako bi se na pravi način pozabavila problemom „ne-bacanja“, svako odijelo koje se nađe u Bettter dropu (dosad ih je bilo 3) je napravljeno od second hand odjeće ili neiskorištenih materijala u tvornicama u njenoj rodnoj Ukrajini. Počela je obilaskom second hand odjeće na ukrajinskom Hreliću, sajmu Lesnoy koji se nalazi u blizini Kijeva. Prilikom osnivanja brenda je zaposlila tim ljudi koji su bili specijalizirani za pronalazak second hand odjeće, a koja se potom prekrajala u nova odijela. Pronašli su i dosta odbačenih materijala uključujući stare ukrajinske štofove za muška odijela s kojima je, kako sama kaže, oduševljena.

Omiljena "it" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo (фото 2)

Kako je u ovaj pothvat krenula tek prošle godine otkup materijala je došao kao potrebna financijska injekcija ljudima od kojih uzima ostatke materijala, pogotovo u ovoj teškoj godini.

Kako bi spriječila da se njezina odjeća vraća, udružila se sa start up-om 3DLook iz Odese koji su prošlogodišnji dobitnici LVMH nagrade za inovacije. Uz njihovu tehnologiju brend Bettter će nuditi online šivanje po mjeri što će spriječiti vraćanje odjeće.

Omiljena "it" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo (фото 3)


Dropovi nisu mali iako planu u rekordnom roku, a svaki komad je u napravljen u njenom tipičnom stilu. Odijela su oversized, hlače su nabrane i duge i svaki komad je prilagodljiv za dvije konfekcijske veličine. Tako se hlače mogu pretvoriti u bermude, sakoi se mogu strukirati uz pomoć gumba na leđima. Svaki komad ide u kompletu i svaki nosi ime neke poznate ličnosti koja je nosila odijela, kao npr. Fran Leibowitz.

Omiljena "it" djevojka Julie Pelipas je napravila vlastiti modni brend i oduševljeni smo (фото 4)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više