Traži

PETA kupila dionice online dućana Farfetch

PETA kupila dionice online dućana Farfetch

Borba za životinje

Tekst: D.D.


Fotografija: Imaxtree,
Instagram

Popularni online retailer ima novog dioničara i to je - PETA, stoji u službenom priopćenju koje je objavljeno na stranicama organizacije za zaštitu prava životinja. Britanski online retailer koji prodaje luksuzne brendove krajem rujna po prvi puta je svoje dionice stavio na prodaju na njujorškoj burzi, a među kupcima je bila i američka organizacija. U taj su se pothvat upustili kako bi spriječili prodaju krzna na stranicama Farfetcha, a to će pokušati učiniti svojim sudjelovanjem na godišnjem sastanku dioničara. Vrlo je izgledno da će u svojem cilju uspjeti jer se među svjetskim brendovima koji se nalaze na ovoj platformi nalazi velik broj njih koji su se prošle ili, pak, ove godine, odrekle krzna i proizvoda životinjskog porijekla kao što su primjerice Versace, Gucci i Burberry. A i sam je Farfetch već najavio kako od 31. prosinca 2019. godine više neće prodavati proizvode od krzna ili kože egzotičnih životinja. PETA je očito ustrajna u svojem cilju da to bude i ranije, a to je svojom izjavom potvrdila i Yvonne Taylor, direktorica korporativnih projekata za britanski ogranak organizacije: "Krznena industrija postaje stvar prošlosti, a moderni, high-end dizajneri već su rekli ne krznu i da lijepim i inovativnim veganskim tkaninama. PETA počinje s kampanjom protiv Farfetchove stranice horora koja uključuje proizvode izrađene od lisica, kojota, činčila i jazavaca, a dio tih proizvoda čak se nalazi i u dječjim odjelima - na godišnjim sastancima tražit ćemo zabranu prodaje krzna".

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više