- 01
- /
- 31
- 02
- /
- 31
- 03
- /
- 31
- 04
- /
- 31
- 05
- /
- 31
- 06
- /
- 31
- 07
- /
- 31
- 08
- /
- 31
- 09
- /
- 31
- 10
- /
- 31
- 11
- /
- 31
- 12
- /
- 31
- 13
- /
- 31
- 14
- /
- 31
- 15
- /
- 31
- 16
- /
- 31
- 17
- /
- 31
- 18
- /
- 31
- 19
- /
- 31
- 20
- /
- 31
- 21
- /
- 31
- 22
- /
- 31
- 23
- /
- 31
- 24
- /
- 31
- 25
- /
- 31
- 26
- /
- 31
- 27
- /
- 31
- 28
- /
- 31
- 29
- /
- 31
- 30
- /
- 31
- 31
- /
- 31
Povratak gumice za kosu iz 90-ih
Tzv. scrunchie
Famozna "scrunchie" kako je Amerikanci zovu, ima veliki povratak i to u resort kolekciji Demne Gvasalije za kuću Balenciaga. Gvasalia ima tu sposobnost da na jednom mjestu okupi sve nekoć mrske dodatke koje su trendseterice gledale s prijezirom i proda ih pod dizajnersko rješenje, koje onda astronomski naplati. Mislite li da će Balenciagina gumica za kosu koštati 20 kuna? Sigurno neće. Koštat će kakvih 50-100 dolara i kupit će je svaka druga djevojka koju viđamo na ulicama za vrijeme Tjedana mode. Ista je stvar s torbama koje je u ovoj kolekciji oplemenio turističkim fotografijama gradova. Radi se o plastičnim shopping torbama kakve je predstavio prije koju sezonu, ali u verziji s prugicama. Što se kolekcije odjeće tiče tu su bestselleri prijašnjih sezona. Famozna stola s logotipom, čizme/čarape koje su pokrenule globalni trend, cvjetne haljine, pletivo i predimenzionirane pernate jakne čiji je kroj ove zime kopirala svaka high street kuća. Logomanija je i dalje važna stavka Gvasalijinog izričaja te će sve ponosne vlasnice ovih komada hodati gradom kao Balenciagina reklama. Barem ih nitko neće pitati što imaju na sebi.