Traži

Prvi pogled na Gigi Hadid u kampanji za Burberry

Prvi pogled na Gigi Hadid u kampanji za Burberry

Predstavljena kapsulna kolekcija

Tekst: D.D.


Fotografija: Nick Knight,
Buro247.me,
Instagram

Napokon smo dobili uvid u kompletnu kolekciju ukrašenu novim monogramom koji je inspiriran osnivačem kuće Thomasom Burberryjem i to putem kampanje čija je glavna zvijezda američka manekenka Gigi Hadid. Time se 24-godišnjakinja pridružila Burberry obitelju, na čijem je čelu dizajner Riccardo Tisci. Otkako je došao na tu poziciju unosi brojne promjene - jedna od njih je bila predstavljanje novog logotipa, monograma kojem je posvetio ovu kolekciju, ali i odluka da do 2025. godine kuća postane u potpunosti plastic-free - a promijenila se i estetika brenda. Tisci je oduvijek njegovao neki mračniji, pomalo rokerski štih kojim je svakako privlačio mlađu publiku, a kroz ovu kolekciju ponudio je komade koji odgovaraju i ukusu zahtjeve (i potrošaćki raspoložene) generacije Z. Kapsulnu kolekciju s monogramom "TB" manekenka je predstavila kroz četiri uloge koje joj je kreativni direktor namijenio, one gospodina, dame, dječaka i djevojčice. Time nam Tisci želi ponuditi, a što je proklamirao i  na svojoj posljednjoj reviji, da je Burberry brend koji odgovara svima, bez obzira na stil i godine.

Monogram "TB" predstavljen je u kolovozu prošle godine, a za njegov svježiji izgled zaslužan je grafički dizajner Peter Saville koji je bio i art director ove kampanje koja je okupila britanske superzvijezde. Osim njega, za ovu kampanju u izrazito modernom duhu, koja slavi naslijeđe kuće, ali se i okreće budućnosti, zaslužan je legendarni fotograf Nick Knight, dok je styling djelo Katy England. "Kad sam započeo rad u Burberryju, provodio sam dosta vremena u arhivi, istražujući bogatu povijest ove kuće. Vrlo brzo me zainteresirao Thomas Burberry koji je bio izumitelj i inovator, ali me zainteresiralo i kakav je bio čovjek, suprug i otac. Kad sam vidio vizual njegovih inicijala, taj dizajn mi je djelovao tako posebno i zapravo vrlo moderno, pa sam ga zato veoma brzo pretočio u DNA-a kuće. To je simbol koji obuhvaća naslijeđe brenda Burberry, ali je i suvremen." izjavio je Riccardo Tisci. Kolekcija se sastoji od ready-to-wear modela, kao i asesoara te lifestyle komada - predstavljeni su ručnik i prostirka za jogu, a za kupnju će postati dostupna globalno 22. svibnja. U galeriji iznad donosimo vam sva četiri vizuala, a video kampanje za ovu specijalnu Thomas Burberry monogram kolekciju možete pogledati u nastavku.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više