Search

Prvi pogled na jedinstvenu suradnju švedskih brendova Acne Studios i Fjällräven

Prvi pogled na jedinstvenu suradnju švedskih brendova Acne Studios i Fjällräven

Kad priroda susretne visoku modu

Tekst: D.D.


Image: Instagram,
PR

Nema šanse da ovog ljeta, barem na leđima turista, niste primijetili logo s crvenom lisicom. Riječ je o švedskom outdoor brendu Fjällräven i njihovom najpopularnijem proizvodu ruksaku Kånken koji je upravo dobio novi izgled - i to u suradnji s kultnim skandi markom Acne Studios. Naime, po prvi puta u svojoj povijesti Fjällräven ostvario je suradnju s nekim ekskluzivnim modnim brendom. Popularni švedski Acne Studios, odao je počast Fjällrävenu kolekcijom u kojoj su bezvremenski outdoor klasici dobili novu osobnost. Na prvi pogled riječ je o nespojivim brendovima: Acne Studios naglasak stavlja na umjetnički izričaj i kreiranje modne konfekcije, dok Fjällräven pokreće strast prema iskustvima u prirodi i razvijanje funkcionalnih i izdržljivih proizvoda kojima ljude žele približiti prirodi. Međutim, imaju i više nego dovoljno zajedničkih osobina - iako globalni brendovi, snažno su povezani sa svojim švedskim naslijeđem, pomalo su tvrdoglavi i dijele neumornu posvećenost detaljima.

Prvi pogled na jedinstvenu suradnju švedskih brendova Acne Studios i Fjällräven (фото 1)

Suradnjom s modnim brendom kao što je Acne Studios Fjällräven se nastoji približiti urbanijoj publici,  a pozivanjem te iste publike u svoj svijet putem vlastitih ikoničnih proizvoda, nadaju se da će nadahnuti više ljudi da napuste gradove, otkriju prirodu i uživaju u životu na otvorenom. "Kada su nam pristupili iz Acne Studios bili smo počašćeni, ali i vrlo znatiželjni, budući da nikad nismo radili ništa slično. Rezultat je jedinstvena kolekcija koja utjelovljuje bezvremensku funkcionalnost Fjällrävena i umjetnički pristup Acne Studios čime je nastalo nešto sasvim novo" izjavio je Henrik Andersson, Fjällrävenov direktor inovacija i dizajna.  U Acne Studios se, pak, dugo dive Fjällrävenu, čije funkcionalni dizajn smatraju zaštitnim znakom švedske kulture. "Ja sam odrastao sam s Fjällrävenom; mi u Švedskoj imamo vrlo specifičan odnos s tim brendom. Vrlo sam ponosan što sam Šveđanin te sam htio podijeliti tu našu ljubav prema Fjällrävenu s cijelim svijetom" istaknuo je Jonny Johansson, kreativni direktor Acne Studios.

Prvi pogled na jedinstvenu suradnju švedskih brendova Acne Studios i Fjällräven (фото 2)

Kako bi kreirao kolekciju, Jonny Johansson pažljivo je odabrao svaki komad, secirao ga, proučio konstrukciju, zadržao sve značajne odrednice te zatim uveo Fjällräven u svijet Acne Studios. Naime, outdoor brend proizvodi sve proizvode iz kolekcije čvrsto se pridržavajući svojih etičkih i ekoloških načela. Hodajući ruku pod ruku s predstavnicima modne industrije nadaju se da će nadahnuti više ljudi i kompanija na opreznije postupanje prema okolišu, slavljenje iskustava u prirodi i stvaranje kultnih proizvoda koji će nadživjeti modne trendove. "Zadržavanje glavnih značajki i osiguravanje osnovne funkcionalnosti proizvoda bili su među glavnim uvjetima za ostvarenje suradnje", istaknuo je Andersson. "Dopustili smo Acne Studios da se poigraju s našim ikonama, ali smo bili prilično tvrdoglavi kada je riječ o nepotrebnim detaljima budući da smatramo da sve što je dodano bez jasne svrhe narušava ukupnu funkcionalnost proizvoda".

Prvi pogled na jedinstvenu suradnju švedskih brendova Acne Studios i Fjällräven (фото 3)

Rezultat je dizajn inspiriran čuvenim komadima, ali koji sadrži jedinstveni karakter Acne Studios. Novi detalji kao što su ukrasi od eko krzna i reflektirajuće zakrpe dodani su jakni Expedition Down Jacket kako bi joj podarili novi, svježiji izgled. Džepovi su povećani, a tehnički materijali iskorišteni su na malo razigraniji način. Ikona među ruksacima Kånken, koji je napunio 40 godina, za rođendan je počašćen s tri nove inačice: dizajnersko osvježenje samog modela, nova verzija koja se može iz ruksaka pretvoriti u torbu preko ramena, kao i Kånken Mini clutch torbica.  Svaka uspješna suradnja je stvar kompromisa, pa jednako kao što su kreativci iz Acne Studios upoznali Fjällräven outdoor svijet s umjetničkim, šarenim pristupom, tako je i funkcionalnost zakucala na vrata Acne Studios, za što su savršeni primjer zip-off hlače s odvojivim nogavicama. Kolekcija je izraz obostranog poštovanja i divljenja između dva brenda koji švedski nacionalni identitet, kojim se jako ponose, žele podijeliti svijetom ovom vrlo zanimljivom suradnjom. Svi komadi naći će se u prodaji od 6. rujna u svim Acne Studios trgovinama diljem svijeta te online te u centrima Fjällräven brenda u Amsterdamu, Hong Kongu, Oslu, New Yorku, kao i na njihovoj stranici.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više