Traži

Prvi pogled na posljednje modele Karla Lagerfelda za modnu kuću Fendi

Prvi pogled na posljednje modele Karla Lagerfelda za modnu kuću Fendi

Revija na milanskom Tjednu mode

Tekst: D.D.


Fotografija: Imaxtree,
Buro247.ua

Vittoria Ceretti, Gigi Hadid, Bella Hadid, Kaia Gerber i ostale miljenice preminulog dizajnera Karla Lagerfelda, koje je sam snimao za kampanje brendova Chanel, Fendi i Karl Lagerfeld, čiji je kreativni direktor bio, prije nekoliko su sati posljednji put pistom prošetale njegov dizajn. Naime, Lagerfeld je od 1965. godine kreirao za talijansku modnu kuću Fendi, čija je kolekcija za sezonu jesen/zima 2019/2020 predstavljena u sklopu Tjedna mode u Milanu. Kuća je putem svojeg Instagram profila najavila kako će se dizajneru, koji je proveo više od pet desetljeća na kreativnom čelu, iskazati počast na reviji, a u tekstu koji su posjetitelji mogli pročitati glasio je: "U svojoj konstantnoj potrazi za ljepotom i inovacijom, Karlova posvećenost njegovoj vještini nikad nije oslabjela. Ova kolekcija utjelovljuje tu predanost, od prvih skica pa sve do njegovog posljednjeg djela s Fendi potpisom: romantičnog traga koji je ostavio sa svilenom maramom. Reflektirana u ovim različitim modelima, svaka je njegova ekspresija njemu svojstvena i zauvijek samo njegova".

Već je prvi look - kostim na dvostruko kopčanje ispod kojeg je izvirivala bijela košulja, odnosno njezina predimenzionirana mašna, izazvao onaj "wow" efekt koji je, zaista, bio tipičan za Lagerfeldove kreacije kroz cijelo njegovo stvaralaštvo. Pročišćena silueta s naglaskom na struku izmjenjivala se na pisti sa statement komadima inspiriranima muškim krojem, a uzdahe publike izazivali su laserom rezani kožnati komadi, kao i prozirne haljine i plisirane suknje. Igra prozirnih i neprozirnih materijala te tkanina nešto konkretnije strukture s onim laganima, nešto je što se provlačio kroz čitavu ovu kolekciju. Pred sam kraj revije pistom su se slili modeli haljina i kaputa s naglašenim ramenima u stilu 80-ih godina, a za razliku od prošlih kolekcija ovog puta komadi kuće nisu bili prekriveni logotipom. No, nešto suptilnija verzija monograma talijanske marke Fendi u pisanim slovima pojavila se kao detalj na krznenom kaputu, dolčevitama, čarapama... Velika pozornost bila je usmjerena i na modne dodatke po kojima se ova kuća poznata, pogotovo na redizajniranu verziju kultnog modela torbe Baguette. Prekrasna kolekcija obilježena smeđim i bež tonovima s pokojim daškom svježine u jarko zelenoj, žutoj i narančastoj boji posljednje je što ćemo vidjeti od njemačkog genijalca, a moramo priznati da je otišao u stilu.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više