Traži

Prvi pogled na proljetnu kampanju kuće Givenchy

Prvi pogled na proljetnu kampanju kuće Givenchy

Pod palicom Clare Waight Keller

Tekst: D.D.


Fotografija: Givenchy

Nova kreativna direktorica predstavila je prvu kampanju otkad je imenovana na svoju poziciju

Što se svijeta mode tiče, proljeće je već stiglo. Modni znalci napeto su čekali kako će izgledati prvi vizuali bivše kreativne snage modne marke Chloé, koja je prije nekoliko mjeseci na čelu francuske modne kuće Givenchy zamijenila obožavanog Riccarda Tiscija. Nakon što je prva kolekcija iz listopada prošle godine, podigla brojne obrve, nova kampanja Britanke dočekana je blagonaklono. Fotografije za sezonu proljeće/ljeto 2018. godine snimane su u privatnoj vili smještenoj u predgrađu New Yorka, a ženski i muški modeli pozirali su ispred fotoobjektiva velikog Stevena Meisela. "Željela sam da modeli budu uključeni u kampanju pa sam ih tražila samo da budu svoji... Mislim da smo zaista uspjeli uhvatiti duh generacije koja obožava modu, a najviše to kako ju vole napraviti svojom" izjavila je 48-godišnja Clare Waight Keller. Dojmu tuluma ludih sedamdesetih pridonose razbijena ogledala na podu koja igraju važnu ulogu u kampanji. U njima se, naime, reflektiraju outfiti koje modeli nose na crno-bijelim porterima koji čine drugi dio kampanje. I dok je odjeća crno-bijela, kad su modni dodaci u pitanju, dizajnerica si je dala oduška - čizme i torbe krase jarke boje i zmijski uzorak.

Prvi pogled na proljetnu kampanju kuće Givenchy (фото 1)

Prvi pogled na proljetnu kampanju kuće Givenchy (фото 2)

Prvi pogled na proljetnu kampanju kuće Givenchy (фото 3)

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor