Traži

Pucci, proljeće/ljeto 2016.

Pucci, proljeće/ljeto 2016.

Morsko podzemlje kao ukras na odjeći


Fotografija: Imaxtree

Pod vodstvom Massima Giorgettija modna kuća Pucci traži drugačiju klijentelu

Tradicionalnom talijanskom brendu Pucciju, baš kao i Gucciju s Alessandrom Micheleom, dogodila se slična stvar. Na modni tron došao je Massimo Giorgetti koji je transformirao identitet kuće uspavane dizajnom Petera Dundasa (koji je došavši na čelo Cavallija doživio kreativni boom). Massimo ne inzistira na seksualnosti poput Dundasa. Ako haljina ima dekolte, ispod se nosi dolčevita, ako midi suknja ima visoke proreze, dobit će opuštenu bluzu blještavog materijala. Umjesto psihodeličnih Puccijevih šara u kolekciju su sada dovedeni stanovnici morskog dna poput školjaka, zvijezda i morskih trava. Aplikacije navedenih podvodnih junaka sjajno se uklapaju na vesele mrežaste haljine, dok su čipkane školjke na transparentnim haljinama istinski hvalevrijedna ideja.

Kod Giorgettija su haljine, hlače i kompleti suknji i bluza iskopirali sedefastu unutrašnjost školjke. Na nogama su "dlakave" sandale, što je osim ljubavi prema hologramski sjajnim materijalima još jedan motiv koji povezuje Giorgettija i Michelea. Doista, veselimo se ovakvim pomacima u talijanskoj modi.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više