Traži

Reebok podiže ljestvicu: Victoria Beckham je dizajnirala njihovu najluksuzniju kolekciju dosad

Reebok podiže ljestvicu: Victoria Beckham je dizajnirala njihovu najluksuzniju kolekciju dosad

Nova era sportskog brenda

Tekst: Ana Pavić


Ako je itko posumnjao u profitabilnost i moć sportske odjeće nova suradnja kuće Reebok je tu da ih razuvjeri. Sportski brendovi su u zenitu popularnosti u posljednje dvije godine i konkurencija se toliko zaoštrila da je samo pitanje koji će od njih u svoje redove dovesti još neko jako dizajnersko ime da podigne ljestvicu za ostale. Nike je svima ispod nosa maznuo Virgila Abloha, adidas vrti velike iznose zahvaljujući Kanyeu Westu i njegovom brendu Yeezy, Puma se okrenula generaciji Z sa Selenom Gomez kao posljednjim zaštitnim licem i kapsulnom kolekcijom, a Reebok se ambiciozno upustio u dvije suradnje s kratkim vremenskim razmakom, a koje su dizajnirale dvije poznate žene iz modne industrije. Prva je svoju kolekciju predstavila Gigi Hadid za njenu vojsku obožavatelja i kakvih 45 milijuna pratitelja na Instagramu. Njena kolekcija jasno targetira mlađu skupinu hypebeast i hypebae generacije kojima su tenisice život (pogotovo limitirane kolekcije i posebne suradnje).

victoria beckham

Reebokova kolekcija koja je predstavljena jučer u potpunosti nosi "posh" potpis svoje kreatorice. Radi se o Victoriji Beckham koja nije željela propustiti priliku da se okuša u dizajnu sportske odjeće, ali po vlastitom priznanju nije imala dovoljno iskustva u tom segmentu. Dizajnerica je kazala da se već neko vrijeme bavila mišlju da dizajnira tenisice, ali bez podrške kuće kojoj je to primarni proizvod nije htjela preuzeti taj rizik. Reebok joj je došao kao naručen s ponudom da osmisli kolekciju odjeće za vježbanje iz koje se određeni komadi lako mogu prenijeti u dnevni stil. Kolekcija je predstavljena jučer u New Yorku uz jak PR na društvenim mrežama koji je na svom profilu predvodila Victoria od glave do pete odjevena u Reebok x VB kolekciju. Već na prvi pogled je jasno da je ovo najluksuznija kolekcija koju je Reebok predstavio dosad. Victoria je inzistirala na najboljim tkaninama koje postoje na tržištu kako bi odjeća vjerno prenijela njezin perfekcionizam koji iskazuje u pret-a-porter kolekcijama svog vlastitog brenda. Kazala je da vježba dva sata dnevno svaki dan u tjednu i da joj je jako važno kako izgleda u odjeći i kako joj ta odjeća diše na koži dok vježba. Iz tog razloga štednja bilo kakve vrste na ovoj kolekciji nije bila opcija. Modeli su izrazito jednostavni što očekujete od sportske odjeće i paleta je monokromatska (bijela, crna, bež, siva) s kontrastom neon narančaste nijanse koja se provlači kroz kolekciju, a ujedno je moderna kao dio neon trenda koji viđamo na Kardashianima i Instagram djevojkama.

victoria beckham

Funkcionalnost nije upitna kao ni estetika koja obuhvaća širok target žena. Neke komade će sigurno kupiti žene od 40 godina kojima je Beckham pojam stila, ali i djevojke od 18 godina koje će srebrnu jaknu i široke jogging hlače nositi kao dio stajlinga. Ovoj potonjoj mlađoj skupini kupaca obratit će se Victorijini sinovi Romeo i Brooklyn čije Instagram profile prate milijuni djevojaka i dečkiju i koji će sigurno kupiti neki komad s potpisom njihove majke. Ovo je samo prvi dio kolekcije, a koji će uskoro nadopuniti s još nekoliko pari tenisica, šalova, kapa, rukavica i svega onoga što bi nekome moglo zatrebati za kompletan hypebeast look. Kolekcija je dostupna ovdje.

vb

vb

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar