- 01
- /
- 61
- 02
- /
- 61
- 03
- /
- 61
- 04
- /
- 61
- 05
- /
- 61
- 06
- /
- 61
- 07
- /
- 61
- 08
- /
- 61
- 09
- /
- 61
- 10
- /
- 61
- 11
- /
- 61
- 12
- /
- 61
- 13
- /
- 61
- 14
- /
- 61
- 15
- /
- 61
- 16
- /
- 61
- 17
- /
- 61
- 18
- /
- 61
- 19
- /
- 61
- 20
- /
- 61
- 21
- /
- 61
- 22
- /
- 61
- 23
- /
- 61
- 24
- /
- 61
- 25
- /
- 61
- 26
- /
- 61
- 27
- /
- 61
- 28
- /
- 61
- 29
- /
- 61
- 30
- /
- 61
- 31
- /
- 61
- 32
- /
- 61
- 33
- /
- 61
- 34
- /
- 61
- 35
- /
- 61
- 36
- /
- 61
- 37
- /
- 61
- 38
- /
- 61
- 39
- /
- 61
- 40
- /
- 61
- 41
- /
- 61
- 42
- /
- 61
- 43
- /
- 61
- 44
- /
- 61
- 45
- /
- 61
- 46
- /
- 61
- 47
- /
- 61
- 48
- /
- 61
- 49
- /
- 61
- 50
- /
- 61
- 51
- /
- 61
- 52
- /
- 61
- 53
- /
- 61
- 54
- /
- 61
- 55
- /
- 61
- 56
- /
- 61
- 57
- /
- 61
- 58
- /
- 61
- 59
- /
- 61
- 60
- /
- 61
- 61
- /
- 61
Sanjivi Valentino, moćni Givenchy i minimalistička Balenciaga kao kulminacija pariškog Tjedna mode
Predstavljene kolekcije za sezonu jesen/zima 2019.
Prošlog vikenda na Tjednu mode u Parizu prikazane su neke od najuzbudljivijih revija koje nam to događanje ima za ponuditi, a među njima su svakako Valentino, Givenchy i Balenciaga, zvučna imena koja su se prošle godine našla na svim mogućim listama najprodavanijih i najvrjednijih brendova u svijetu mode. Još se nije ni slegla prašina od posljednje, couture revije kuće Valentino koja je održana u siječnju, a Pierpaolo Piccioli i njegove kreacije ponovno su postali tema svih razgovora modnih znalaca, ali i amaterskih ljubitelja dizajna ove modne kuće. Voluminozne i sanjive kreacije koje su, pak, iznimno nosive jer je ipak riječ o ready-to-wear kolekciji, sinoć su tako uspjele oduševiti sve okupljene. U svoju je reviju odlučio uključiti dvije vrste umjetnosti - printevi koji su se pojavljivali na haljinama i kaputima su motivi neoklasicističke skulpture iz 19. stoljeća koje je razvio u suradnji s Junom Takahashijem iz Undercovera, dok je scenografijom dominirao citat iz pjesme autora Roberta Montgomeryja. A neke od misli pisaca završile su i izvezene na podstavi kaputa ili, pak, unutrašnjosti torbi i čizama, čime je ovaj Talijan još jednom u prvi plan stavio ljude koji su mu pomogli pri kreiranju showa. Njegova kreativna genijalnost je neosporna, a ono u čemu najviše uspijeva je stvarati komade namijenjene za iznimno mladu publiku koji se na pisti miješaju s klasičnim, jednostavnim, pravim "valentinovskim" komadima za one zrelije dobi. Njegove su kreacije toliko bajkovite da ih je riječima teško opisati, ali na svu sreću govore same za sebe. Ovog je puta svakako dominirala mini silueta koja neodoljivo podsjeća na modu 60-ih godina prošlog stoljeća, dozu ozbiljnosti dobili smo kroz zatvorenije haljine koje sežu sve do gležnjeva, a sve je kulminiralo lepršavim toaletama od tila i svile koje ostavljaju bez daha.






























































Prije nešto više od tjedan dana glumica Rachel Weisz se crvenim tepihom filmskih nagrada Oscar prošetala odjevena u jarko crvenu couture toaletu modne kuće Givenchy, a sinoć je dizajnerica Clare Waight-Keller predstavila dijametralno suprotnu viziju za jesen 2019. godine koju bismo mogli okarakterizirati kao darkersku romantiku. Mini i midi plisirane haljine ukrašene cvjetnih printom nešto su što se provlačilo čitavom kolekcijom, a zbog zanimljivih detalja, kao i printa koji je razbio pomalo prigušenu paletu boja bile su jedan od najboljih dijelova čitave kolekcije. Nosive i upečatljive haljine zasigurno ćemo viđati na poznatim damama u idućih nekoliko mjeseci, ali se glavni dio revije kuće Givenchy ipak temeljio na besprijekorno krojenim konkretnim komadima. Odijela i kaputi koje je dizajnerica poslala pistom ne samo da su fantastično izrađena već slave žensku figuru na najbolji mogući način - bez pretjeranog otkrivanja kože i uvrštavanjem elemenata posuđenih iz muškog ormara. Osim dnevnih verzija pred kraj revije servirala nam je i glamurozne večernje verzije istih komada. Upečatljive su bile i robusne cipele s platformom izrađene od krokodilske kože te torbice - koje se ne nose samo u ruci, već i oko vrata te struka, prekrivene zmijskim printom u jarkim bojama.


































































































I na reviji brenda Balenciaga, čiji je kreativni direktor Demna Gvasalia, naglasak je bio na silueti, a sve ostalo je bilo pročišćeno i svedeno na minimum kako bi došla u prvi plan. Odijela, kaputi i jakne, koje smatramo forteom ovog dizajnera, ponovno su imale glavnu riječ, a za razliku od oversized kroja na kojem je inzistirao proteklih nekoliko sezona i kojeg je, zaista možemo reći, doveo do nove razine, ovog puta je svoje pretjerivanje nekako prigušio, a svejedno je stvorio efektne komade. Na pisti smo mogli vidjeti sveukupno 109 ženskih i muških lookova, a ono u što smo sigurni je da će baš svaki od tih pronaći svog kupca (ako već nije). Kolekcija je bila lišena i robusnih tenisica i logotipa u većim količinama - nešto što je postalo svojevrsni zaštitni znak ove kuće, a Gvasalia je, kao i uvijek, inspiraciju pronašao u kreacijama osnivača Cristobala Balenciage kojem, u ovoj sezoni, možemo zahvaliti na visokim ovratnicima na kaputima. Gležnjače u motociklističkom stilu te torbice koje izgledaju kao vrećice za shopping samo su dio zanimljivih modnih dodataka koje smo mogli vidjeti u kolekciji za jesen 2019. godine, a koje ćemo uskoro imati priliku gledati i u street style galerijama.
Related articles
Buro 24/7 Selection
Leave a comment