Traži

Sada je i službeno: Gucci je najpopularniji brend na svijetu

Sada je i službeno: Gucci je najpopularniji brend na svijetu

Talijanska modna kuća procvjetala je pod vodstvom kreativnog direktora Alessandra Michelea

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram

Talijanska luksuzna modna kuća Gucci, s trona je svrgnula brend Off-White i tako postao najvrućim brendom na svijetu, prema godišnjem indeksu tvrtke Lyst, jedne od najvećih fashion ecommerce platformi na svijetu. Off-White je sada drugi na listi, a u top pet nalaze se i Balenciaga, Valentino i Prada. Nakon rasta poslovanja od 20 posto, Gucci je predstavio svoju vrlo uspješnu Cruise kolekciju, a svoj sjajan poslovni rezultat duguje i inovativnoj tehnologiji koja omogućuje kupcima da na virtualan način isprobavaju tenisice. Kupci mogu odabrati tenisice putem Gucci iOS aplikacije, usmjeriti kameru svog mobilnog uređaja u stoplala i praktički isprobati odabrani par.

Gucci

Povrh svega, kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele, bio je suvoditelj najvećeg modnog događanja u svijetu, Met Gale, stoga ni ne čudi da Off-White nije uspio obraniti svoj naslov. Brend sve popularnijeg Virgila Abloha, inače arhitekta koji je sada odgovoran i za mušku liniju francuske modne kuće Louis Vuitton, prepoznatljiv je po svojim kapuljačama i T-Shirtima u najčešće bijeloj boji, kao i kultnom dugačkom remenu, a veliku popularnost je stekao u vrlo kratkom roku. Iako je trenutačno jedan od najpopularnijih modnih brendova u svijetu, Off-White je ovoga puta ipak ostao u sjeni svih poslovnih uspjeha ikoničnog Guccija.

Off-White

Treća na listi bila je Balenciaga koja je postala jedan od najbrže rastućih brendova u modi zahvaljujući svojim tenisicama i kožnim proizvodima, dok je Valentino nastavio svoju suradnju s Junom Takahashijem iz brenda Undercover, spajajući luksuznu i uličnu odjeću, što se pokazalo kao uspješan poslovni recept. Pradin je godišnji prihod porastao po prvi put nakon četiri godine nakon što se talijanska modna kuća pridružila pokretu protiv uporabe krzna u modi. Prada je iz uporabe izbacila i uporabu najlona, te je započela partnerstvo s korporacijom Oracle radi poboljšanja korisničkog iskustva.

U prvom kvartalu 2019., drastično (ne i neočekivano) je porasla i potražnja za luksuznim kupaćim kostimima. Kako su i Kylie Jenner i Khloé Kardashian na Instagramu objavljivale fotografije u kupaćem kostimu Onia x WeWoreWhat Danielle, potraga za istim u narednim je tjednima porasla za 33 posto, točnije kupaći kostim sada je potpuno rasprodan i to u svim bojama i veličinama. "Teva's Hurricane XLT2" sandale bile su drugi najtraženiji proizvod, odmah nakon "Off-White & Virgil Abloh 1.4 Jitney" torbe koja se ušuljala u ormare svih trendseterica protekle godine. Najpopularniji proizvodi za muškarce bili su, kao što je i očekivano, tenisice. Na vrhu liste bile su tenisice "YEEZY BOOST 350 V2", dok je Adidas na svom popisu imao "Beckenbauer" tenisice. Potražnja u Adidasu sveukupno je narasla za 31 posto, zahvaljujući suradnji s najpoznatijom pjevačicom današnjice Beyonce.

Sada je i službeno: Gucci je najpopularniji brend na svijetu (фото 1)

Od trenutka objave ove suradnje, ukupan doseg brenda na društvenim je mrežama porastao za 61 posto, a pretraživanje pojma Beyoncé x Adidas na tražilicama je poraslo za 2700 posto. Lyst izvještava i da je opća potražnja za Adidas tenisicama porasla za 336 posto u odnosu na 2018. godinu. Sjajnu je godinu osim Beyoncé, imala i njezina kolegica Rihanna koja je uvelike profitirala suradnjom s francuskim koncernom LVMH pod vodstvom Bernarda Arnaulta. Rihanna je, naime, dobila vlastitu modnu kuću, Fenty Maison, unutar LVMH konglomerata i tako postala prvom crnom dizajnericom kojoj je to pošlo za rukom. Ostali proizvodi na popisu najtraženijih bili su Pradina košulja s motivima banane i plamena, RIMOWA kofer, kao i Nike Air Force 1 "Earth Day" tenisice, a cijeli popis možete vidjeti na Lyst web stranici.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar