Traži

Sapunica iz 80-ih? Ne! Blagdanska kampanja modne kuće Versace

Sapunica iz 80-ih? Ne! Blagdanska kampanja modne kuće Versace

Kič i glamur u novoj modnoj priči talijanskog brenda

Tekst: T.L.


Fotografija: Versace

Drama, intrige, skandali, amnezija nakon prometne nesreće, ucjene, nekoliko šamara i oportunističkih brakova, uhićenja, dijamanti, svila i over-the-top frizure. Radnja Versace holiday kampanje u mnogočemu podsjeća na kič i glamur sapunica iz osamdesetih godina ili pak na živopisne ljubiće kakve je pisala Jackie Collins.

Sapunica iz 80-ih? Ne! Blagdanska kampanja modne kuće Versace (фото 1)

Talijanska modna kuća Versace igrala je na prokušanu kartu dodavši u novu kampanju infuziju dobre stare nostalgije, a za kičastu sagu koja vrvi skandalima i glamurom zaslužna je Sarah Baker - multimedijalna umjetnica s adresom u Londonu poznata po provokativnim radovima koji istražuju pojam luksuza, celebrity kulture i mode kroz osobnu prizmu, obično nadahnute ljubavnim romanima i sapunicama. "Sarah je vizionarka i točno zna kako predstaviti idealnu Versace ženu. Moj dizajn ima ulogu da osnažuje žene i ovaj projekt to sjajno prikazuje", izjavila je Donatella Versace povodom izlaska ovogodišnje holiday kampanje.

Projekt će, naime, biti centralni dio drugog izdanja britanskog modno-umjetničkog magazina "Baroness" koji su pokrenuli kreativni direktor Matthew Holroyd i urednica magazina Dazed&Confused, Isabella Burley. Priča se sastoji od šest dijelova, a u glavnim se ulogama, odjevene u blještave Versace kreacije, nalaze Helena Christensen i sama Sarah Baker. Osim odjevnih komada iz blagdanske kolekcije talijanske modne kuće, čitava kampanja snimljena je na setu koji čine detalji iz linije Versace Home. Kič, glamur i blještavilo u fokusu su ove jedinstvene modne priče, no ono što posebno volimo je igranje na kartu nostalgije koja je, moramo priznati, opet upalila.

Sapunica iz 80-ih? Ne! Blagdanska kampanja modne kuće Versace (фото 2)

Napišite komentar