Traži

Senzualna Tatjana Dragović poziva na humanitarnost

Senzualna Tatjana Dragović poziva na humanitarnost

Nova kampanja svjetski poznatog brenda Borboleta!


Popularni brend nakita Borboleta ponovno je kao zaštitno lice svoje svjetske kampanje odabrao Tatjanu Dragović, proslavljenog modela sa zavidnom inozemnom karijerom, koja je ispred objektiva Šime Eškinje ovaj put osvanula senzualnija i ljepša nego ikad! 

Tatjana Dragović

Ove umjetničke fotografije našeg poznatog fotografa imaju i plemeniti naglasak. Naime, Borboleta je jednu od svojih narukvica posvetila osvješćivanju tržišta za potrebe hrvatskih rodilišta za ultrazvučnim aparatom E8, kojime se dijagnosticiraju malformacije i srčane mane ploda u ranoj trudnoći. Tako da će dio prihoda od prodaje ljubičaste Borboleta narukvice biti doniran u svrhu kupnje tog aparata.

Profesorica Marina Ivanišević, voditeljica odjela za dijabetes u trudnoći i fetalni rast u Petrovoj bolnici pojasnila je značenje ultrazvučnog aparata E8: ''E8 je sofisticirani aparat na kojem se s potpuno novom i prilagođenom sondom može u prvom tromjesečju trudnoće točnije uočiti eventualne promjene na tijelu ploda i tako na vrijeme reagirati s daljnjim pretragama, kao što je primjerice rani probir ili invazivnija dijagnostika poput rane amniocenteze'.' Primjenom novog programa kojeg podržava samo aparat E8, moguće je otkriti anomalije srca ranije i točnije nego što je to sada bilo moguće u hrvatskim rodilištima.

Tatjana Dragović

Ova divna nova kampanja pratit će i Borboletina prodajna mjesta po svijetu, tako da će Tatjana Dragović osvanuti u Milanu, Parizu, Londonu, Zürichu, Ateni i drugim europskim metropolama.

Tatjana Dragović

Borboleta je, naime, u svojih prvih godinu dana, dostigla ne samo domaći, već i svjetski uspjeh, budući da se narukvice srećonoše mogu pronaći i u nekim od najznačajnijih konceptualnih trgovina u svijetu, kao što je primjerice Excelsior u Milanu. Brend Borboleta pokrenuo je u studenome i vlastiti proizvodni pogon u Hrvatskoj.

Borboleta je lansiranjem nove kampanje lansirala i web-stranicu borboleta.co putem koje je moguća i kupnja, a u Hrvatskoj se mogu, između ostalih, pronaći u Nicolas Concept Storeu, Vlaška 8 u Zagrebu, kao i u ID Storeu u Splitu te Class trgovini u Zadru.

Tatjana Dragović

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar