Traži

Stella McCartney više nije većinska vlasnica svojeg modnog brenda!

Stella McCartney više nije većinska vlasnica svojeg modnog brenda!

Dizajnerica postigla dogovor s kompanijom LVMH

Tekst: D.D.


Fotografija: Getty Images,
Instagram

Prije nešto više od godine dana britanska dizajnerica Stella McCartney postala je 100-postotni vlasnik sustainable modnog brenda koji nosi njezino ime, da bi se, kako je sinoć prenio portal Business of Fashion, vratila pod okrilje velikog modnog konglomerata, i to ovog puta kompanije LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. Vijest je glasno odjeknula svijetom mode s obzirom na to da je Britanka bila jedina dizajnerica koja je bila "sam svoj šef", odnosno imala sve dionice brenda u svojem vlasništvu, nakon što je od grupacije luksuznih brendova Kering preuzela njihov 50-postotni udio. Neobično je, dakle, da je nakon lošeg iskustva s jednom grupacijom, odlučila sklopiti dogovor s drugom, pogotovo nakon što je prošle godine izjavila da je "sad pravo vrijeme za preuzimanje kontrole nad kompanijom koja nosi njezino ime".

Stella McCartney više nije većinska vlasnica svojeg modnog brenda! (фото 1)

Čelni ljudi LVMH-a, odnosno Bernard Arnault i njegov sin Antoine, u britanskom eco-conscious brendu vidjeli su priliku da podignu rejting svoje kompanije koja nema jasno izraženu sustainable i ekološku politiku (poput konkurentskog Keringa). Zato, da bi jednu od pionirki ekološkog dizajna pridobili na svoju stranu, predložili su dizajnerici ponudu koju nije mogla odbiti, a ta je da većinski udio dionica brenda Stella McCartney ostaje u njezinom vlasništvu. Osim toga, kako bi povećali svoje napore u "ganjanju" Keringa i ekološke politike koju provode, kreatoricu su imenovali specijalnom savjetnicom predsjednika uprave te izvršnost odbora LVMH-a za održivost.

Stella McCartney više nije većinska vlasnica svojeg modnog brenda! (фото 2)

Iako je se procjenjuje da zarada brenda Stella McCartney premašuje 300 milijuna dolara godišnje, konglomerat nije zbog financijskih benefita sklopio ugovor s dizajnericom - o kojem su uključene stranke odlučile šutjeti do rujna - već zbog toga što takav jedan brend koji u proizvodnji odjeće i modnih dodataka ne koristi životinjsko krzno niti kožu. Do sad su kompanije Kering i LVMH ganjale modne brendove koje bi željeli imati u svojem portfelju međusobno si konkurirajući, no neobično je da je jedan brend, pogotovo u tako kratkom roku, promijenio vlasništvo.

Stella McCartney više nije većinska vlasnica svojeg modnog brenda! (фото 3)

McCartney je izjavila kako su joj brojni investitori pristupili otkako je prekinula suradnju s Keringom, no "nitko se nije mogao mjeriti s dogovorom koji je uspjela postići s Bernardom i Antoineom Arnaultom". Riječi hvale vezane uz novi poslovni pothvat imao je i Bernard Arnault koji je izjavio da je suradnja sa Stellom McCartney znak grupacije da je spremna još više posvetiti se održivosti - LVMH bila je prva velika francuska kompanija koja je osnovali sustainability odjel, prije više od 25 godina. Ovaj potez konglomerata sasvim je u skladu s vladajućim trendom u svijetu mode koji se sve više okreće ekologiji i održivosti, a čini im i dobar PR. S druge strane, kreativna direktorica brenda, dugogodišnja vegetarijanka i zagovarateljica prava životinja morat će se pomiriti da svoje mjesto unutar grupacija dijeli i s nekim brendovima kojima (još) ekologija nije bitna stavka prilikom kreiranja skupocjenih komada.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar