Traži

Stigla je nova "H&M Loves Coachella" kolekcija

Festivalska kolekcija švedskog high street brenda


Fotografija: H&M

Švedski high street div predstavio je svoju novu "H&M Loves Coachella" kolekciju s bendom The Atomics u središtu kampanje

I ova kolekcija nastala je u suradnji s poznatim festivalom Coachella, a donosi festivalske komade potrebne za kombinacije koje, kako kažu The Atomics, dočaravaju festivalski duh. "Uživali smo kreirajući kolekciju sa Coachella timom. Suradnjom smo dobili odlične povratne informacije," izjavila je Pernilla Wohlfahrt, glavna dizajnerica i kreativna direktorica za H&M. Ovogodišnja kampanja "H&M Loves Coachella" dobiti će i ekskluzivni video s već spomenutom alternativnom pop grupom The Atomics čiji su članovi Lucky Blue Smith i njegove sestre Pyper America, Starlie i Daisy Clementine. 

Ključni artikli ovogodišnje "H&M Loves Coachella" kolekcije uključuju laganu čipkastu haljinu s naramenicama u kombinaciji sa chokerom od umjetne brušene kože i ružičastim sunčanim naočalama u obliku srca. Tu su onda i oslikane Coachella majice, traper jakna sa cvjetnim uzorkom, metalik bodi i ružičasta plisirana suknja, majice s kapuljačom, crni kombinezon sa čipkastim izrezom na leđima i slično. Kod muškaraca se sve vrti oko oslikanih majica usklađenih s motivima na hlačama, traper hlača s bajkerskim detaljima na koljenima, košulja kratkih rukava s Ikat uzorkom itd.

"H&M Loves Coachella" kolekcija će globalno i online biti dostupna od 30. ožujka, a sve nove komade pogledajte u galeriji.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor