- 01
- /
- 55
- 02
- /
- 55
- 03
- /
- 55
- 04
- /
- 55
- 05
- /
- 55
- 06
- /
- 55
- 07
- /
- 55
- 08
- /
- 55
- 09
- /
- 55
- 10
- /
- 55
- 11
- /
- 55
- 12
- /
- 55
- 13
- /
- 55
- 14
- /
- 55
- 15
- /
- 55
- 16
- /
- 55
- 17
- /
- 55
- 18
- /
- 55
- 19
- /
- 55
- 20
- /
- 55
- 21
- /
- 55
- 22
- /
- 55
- 23
- /
- 55
- 24
- /
- 55
- 25
- /
- 55
- 26
- /
- 55
- 27
- /
- 55
- 28
- /
- 55
- 29
- /
- 55
- 30
- /
- 55
- 31
- /
- 55
- 32
- /
- 55
- 33
- /
- 55
- 34
- /
- 55
- 35
- /
- 55
- 36
- /
- 55
- 37
- /
- 55
- 38
- /
- 55
- 39
- /
- 55
- 40
- /
- 55
- 41
- /
- 55
- 42
- /
- 55
- 43
- /
- 55
- 44
- /
- 55
- 45
- /
- 55
- 46
- /
- 55
- 47
- /
- 55
- 48
- /
- 55
- 49
- /
- 55
- 50
- /
- 55
- 51
- /
- 55
- 52
- /
- 55
- 53
- /
- 55
- 54
- /
- 55
- 55
- /
- 55
Svi bruje o cipelama kuće Balenciaga
Crocsice napadaju
Demni Gvasaliji se čovjek mora diviti. Niti jedan dizajner danas nema toliku moć da oduševi i isprovocira u isto vrijeme. Isto tako, niti jedan dizajner ne izaziva medijsku reakciju tako da neki urednici nisu sigurni što napisati u njegovom slučaju, i je li to čemu su svjedočili na pisti nešto stvarno genijalno ili nam čovjek prodaje ironiju pod pret-a-porter. Gvasalia je bez sumnje najveći kritičar današnjeg društva i kao takav se prometnuo u najvažnijeg dizajnera današnjice. Sve što radi nosi poruku, a poruka je obično ispunjena humorom i često gađa one koji najviše troše i koji spadaju u onaj krug žrtava mode. Svi su se smijali IKEA torbi i torbi u obliku shopping vrećice koje su, pogađate, našle svoje kupce. Danas se svi smiju omraženim CROCS cipelama/sandalama koje je Gvasalia jučer prikazao na pisti potpomognute platformom i ukrašene stickerima i kristalićima. Male su šanse da ove cipele nećemo vidjeti na proljetnim izdanjima street style fotografija. Žene će ih kupiti, pa iako koštale i tisuću eura koliko će im vjerojatno naplatiti taj komad ružičaste i žute gume.
Nakon prikazane kolekcije kazao je da ne želi biti opterećen posvetama te se odmaknuo od naslijeđa Cristobala Balenciage koliko god je mogao. Istina je da stvari, kakve su bile prije, više ne funkcioniraju u današnjem svijetu. Dizajneri polako napuštaju povijest kuća za koje rade shvaćajući da ta povijest novim generacijama ne znači puno, što se naravno održava na prodaji. Gvasalia ne komplicira, isporučuje modu koja korespondira s današnjim vremenom i načinom života, ali uvijek s dozom humora. Primjerice, hlače je ukrasio fotografijama kakve viđamo na screen saverima ili na onim samoljepljivim tapetama iz 80-ih. Bilo je tu motiva sunčane plaže, alpskog sela, ali i uzorka novčanice dolara i eura koje je aplicirao na prozračne haljine od šifona i visoke čizme. Karirani uzorak dominira kolekcijom koja je na trenutke jako ženstvena. Pogledajte samo elegantne pencil suknje ili slip haljine preko kojih je prebacio duge kardigane u bojama. Klijenticama nudi dekonstruirane balonere koji su spojeni s traper jaknom "nosite jednu ili drugu stranu, kako vam dođe" - kazao je. Cijela kolekcija je naravno upotpunjena odličnim dodacima od cipela sa šiljcima koje evociraju doba punka, pa sve do visokih čizama od PVC-a koje nam daju za naslutiti da će high street dućani u proljeće eksplodirati od inačica ovog modela.