Traži

Svi kupuju odjeću kuće Saint Laurent

Svi kupuju odjeću kuće Saint Laurent

Sjajni financijski rezultati


Fotografija: buro247.com/me

Hedi Slimane nastavlja suvereno dominirati tržištem, barem kad je riječ o zaradi od prodaje u prvom kvartalu francuske modne kuće. U nastavku doznajte kako dišu i ostale sestrinske koncerna Kering...

Prema podacima o profitu iz prvog kvartala koje je objavio koncern Kering, odnosno očinska kompanije kuće Saint Laurent, kreativni direktor modne kuće, Hedi Slimane, ne prestaje obarati prodajne rekorde. Iako su na početku njegove vladavine na mjestu kreativnog direktora kuće Saint Laurent brojni članovi očinske megakompanije bili prilično skeptični, nakon tri uspješne godine mogu zadovoljno trljati ruke. 

Izvješće koje je objavio Kering pokazuje da je prodaja kuće Saint Laurent narasla za 21 % u prva tri mjeseca 2015. godine, a najveći se porast bilježi u Sjevernoj Americi (do 30 %), te zapadnoj Europi (29 %) i Japanu (22 %).

Kering grupa tako je u svoj džep u ovoj godini zasad pospremila 2,9 milijarde dolara. Prema nekim izvorima ovakav porast u prodaji donekle mogu zahvaliti povoljnom tečaju dolara i prodaji tvrtke Movitex početkom godine. 

Osim Saint Laurenta, ova je godina zasad vrlo uspješna i za kuću Bottega Veneta s 3-postotnim porastom, a Balenciaga, Stella McCartney i Alexander McQueen također nemaju razloga za nezadovoljstvo jer se drže solidno.

Keringov prvi konj za trku, modna kuća Gucci, trenutno proživljava veće promjene u vodstvu – odabran je novi direktor tvrtke Marco Bizzarri te Alessandro Michele kao kreativni direktor. Rezultate ovih promjena u ekonomskom smislu možemo očekivati tek u trećem kvartalu prodajne godine. 

 

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor