- 01
- /
- 11
- 02
- /
- 11
- 03
- /
- 11
- 04
- /
- 11
- 05
- /
- 11
- 06
- /
- 11
- 07
- /
- 11
- 08
- /
- 11
- 09
- /
- 11
- 10
- /
- 11
- 11
- /
- 11
Svi su opsjednuti Fendijem, a ovo je i dokaz
Kolekcija koja daje novi značaj trendu logomanije
Ako ste pažljivije pogledali fotografije s milanskog Tjedna mode vidjeli ste da velik broj mladih djevojaka oko ruke nosi Fendi torbicu ukrašenu logotipom ove kuće. Popularnosti su sigurno pridonijele sestre Hadid koje se ne skidaju iz Fendi topova, tajica i čarapa kakve je nosila i Kim Kardashian. Sve što izgleda kao da je ovaj tren iskopano iz ormara neke modne ikone 90-ih trenutno ima veliku simpatiju žena te se određeni komadi prodaju nevjerojatnom brzinom. Primjerice, specijalna kolekcija kuće Fendi za Net-a-Porter se rasprodala u dva dana. Kolekcija je u potpunosti posvećena logomaniji, a sastoji se od jednostavnih dnevnih komada poput bomber jakni, hlača i pripadajućih košulja, midi suknji, majica s kapuljačama. U ponudi je ostalo nekoliko torbica koje možete vidjeti u galeriji.