Traži

Tko su najutjecajnije djevojke u svijetu mode?

Tko su najutjecajnije djevojke u svijetu mode?

Mlade nade

Tekst: D.D.


Fotografija: Buro247.me,
Instagram

Online modna search platforma Lyst sastavila je popis od pet najutjecajnijih djevojaka u svijetu mode temeljen na rezultatima pretraživanja korisnika platforme...

Analitičari Lysta pratili su brojeve 30 svjetski poznatih influencerica kako bi doznali koje od njih zaista imaju realan utjecaj na prodaju i brojke u više od 12 tisuća online dućana, te su time došli do pet imena djevojaka, od kojih se neke još u tinejdžerskim godinama. No one, od početka ove godine, stvaraju ozbiljan hype oko nekih manjih i luksuznih brendova koje objavljuju na svojim Instagram profilima ili nose za važna društvena događanja. Zaboravite Gigi, Bellu i Kendall, stigle su nove vladarice mode!

Zendaya

Na vrhu popisa nalazi se američka glumačka i glazbena zvijezda koja na Instagramu broji gotovo 50 milijuna pratitelja. 21-godišnja Zendaya ekspresno je, u samo 24 sata, utjecala na potražnju za crvenom trenirkom, koja se povećala čak za 43 posto otkad su je paparazzo fotografi ulovili na putu prema reviji Michaela Korsa za jesen/zimu 2017/2018. Osim toga zaslužna je i za to što su riječi "bijela haljina za maturalnu" upisane u tražilicu više od 3 tisuće puta nakon što se na dodjeli nagrada Kids Choice Award pojavila u bijeloj haljini brenda Off-White. Također, otkad je kreirala kapsulnu kolekciju za brend Boohoo i taj je brend postao puno traženiji, prema podacima iz Lysta. 

Millie Bobby Brown

Zvijezda serijala "Stranger Things" osvojila je simpatije publike, a čini se kako je s nogu oborila i modni svijet. Govori to i kampanja koju je snimila za Calvin Klein, kojom je potaknula svoju generaciju, ali i one starije da u tražilicu sve više upisuju naziv tog američkog brenda, ali i pojam "ružičasta Calvin Klein haljina". Naime, u millennial pink kreaciji, pojavila se na dodjeli nagrada SAG, a idućeg je dana internet "gorio" od potrage za istom ili barem sličnom haljinom. Također, bijele traperice koje je nosila na snimanju kampanje za američki brend tražile su se više nego outfiti Paris Jackson i Lulu Tenney - koje su s 14-godišnjakinjom krasile kampanju - zajedno. A ako ste slučajno poželjeli haljinu sa zvjezdicama, nalazite se u ogromnom broju ljudi koji su 24 sata nakon što je Brown isfurala Oscar de la Renta haljinu s printom, poželjeli isto.

Camila Cabello

Što se glazbe tiče, 21-godišnjakinja je broj jedan influencerica u Sjedinjenim Američkim Državama, dok u modi drži visoko treće mjesto. Od njezinog utjecaja najviše je zaradila britanska modna marka Top Shop - nakon što je fotografirana u senf žutom pulover u japanskoj zračnoj luci, komad se rasprodao online. Na Grammyje je nosila crvenu Vivienne Westwood haljinu, pa su se takve haljine tražile 24 posto više nakon glazbenog eventa, a porasla je i želja za kožnatim kaputima u boji konjaka nakon što je u takvom, s potpisom Givenchyja, prošetala londonskim Tjednom mode.

Kaia Gerber

Kći supermodela 90-ih Cindy Crawford pokrenula je trend tartan hlača - nakon što je zeleni par nosila po Parizu u siječnju, tisuće se žena bacilo u potragu za njima. Pomogla je i brendovima sunčanih naočala Pared Eyewear, čija je popularnost narasla nakon što su njihovi okviri završili na njezinom Instagram profilu te Chrome Heartsu, čiji je hoodieje obožava.  Zanimljivo je za napomenuti da je 16-godišnjakinja jedina s popisa koja pratitelje na društvenim mrežama ne broji u dvoznamenkastom iznosu - prati ju "skromnih" 3.1 milijuna followera.

Bella Thorne

Iako u Hrvatskoj ne uživa pretjeranu popularnost, 20-godišnja glumica Bella Thorne utjecajna je na globalnoj razini. Zahvaljujući njoj, interes internacionalne publike dobila je modna marka Pamella Roland, za čijim se komadima potražnja povećala čak 15% otkad je Thorne isfurala odijelo i ukrašeni korzet brenda. Neonske pulovere također je učinila popularnim u veljači, putem svojeg Instagram profila, kao i crvene kožnate hlače koje je nosila u siječnju. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više