Traži

Što su Isabel Marant, Saint Laurent i Gucci pripremili za jesen?

Što su Isabel Marant, Saint Laurent i Gucci pripremili za jesen?

Stigle su prve fotografije kampanji za sezonu jesen/zima 2019/2020

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Iako je ljeto u punom jeku i zadnje su nam na pameti kaputi, dolčevite i kožnate čizme, upravo je ovo razdoblje u kojem renomirani dizajneri predstavljaju svoje kampanje putem kojih dobivamo uvid u to što će se nositi u nadolazećoj sezoni. Ovih dana svoje su kampanje - putem društvene mreže Instagram - predstavile francuske modne kuće Saint Laurent i Isabel Marant, kao i talijanska marka Gucci. Brendovi su predstavili i video kampanje, međutim najbolji uvid u to što nam predlažu za jesen, možemo dobiti putem službenih fotografija.

SAINT LAURENT

Kreativni direktor Anthony Vaccarello vizualima kampanje za sezonu jesen/zima odmaknuo se od standardne Saint Laurent estetike koja uključuje crno-bijele fotografije. No, to što su fotografije u boji, ne znači da je i odjeća. Glavna zvijezda kampanje, danska manekenka Freja Beha Erichsen, odjevena je u klasik francuske kuće - smoking bijele boje, a društvo joj radi kapucin majmunica Allie koja elegantnoj kampanji daje dozu razigranosti i egzotike. Osim smokinga, predstavljen je i novi crossbody model torbice "The Carré" koji još nije dostupan za kupnju na online shopu brenda. Fotografije kampanje djelo su Jurgena Tellera, a video kojim su predstavljeni novi komadi možete pogledati ovdje.

ISABEL MARANT

Francuska dizajnerica odlučila je odati počast gradu u kojem živi, radi i crpi inspiraciju te je za svoju jesensko-zimsku kampanju angažirala fotografa Juergena Tellera da neke od najtraženijih lica u industriji snimi u vrtovima pariške Palais-Royal. Manekenke Binx Walton i Cara Taylor odjevene su u komade nadahnute 80-im godinama prošlog stoljeća, koje krase naglašena ramena i struk. Stilistica Geraldine Saglio kao odjeću koja čini fokus kolekcije izdvojila je suknje visokog struka s izrezom koji seže gotovo do bedara, a osim utility chic balonera, pozornost su nam zaokupirale i crne nabrane gležnjače do pola lista za koje već sad možemo pretpostaviti da će postati jedan od najpopularnijih komada iz asortimana dizajnerice Isabel Marant. U video kampanji možemo vidjeti i više komada iz kolekcije, kao i mali uvid u mušku kolekciju, a video uradak, koji također nosi Tellerov potpis, možete pogledati ovdje.

GUCCI

Dizajner Alessandro Michele, koji se nalazi na poziciji kreativnog direktora kuće Gucci nešto više od četiri godine, odlučio je na ironičan način ismijati klišeje modne industrije i to pomoću modela koji su od glave do pete odjeveni u komade koje je osmislio za sezonu jesen/zima. U video kampanji, koju možete pogledati na službenom YouTube kanalu brenda, prikazuju se tipične scene za svijet mode - dizajneri i manekenke na fitinzima, pisatama i snimanjima za glossy magazine, ludilo koje vlada u backstageu revije i parada likova u prvim redovima revija. Čitava kampanja u potpunosti je posvećena eri prêt-à-portera (koja je opisana i u satiričnom filmu istog naziva iz 1994. godine), a fotografije nalikuju naslovnicama modnih magazina iz druge polovice 20. stoljeća. Za fotografije kampanja, kao i za video, bio je zadužen britanski fotograf i umjetnički direktor Glen Lanchford, a sudeći po viđenom u Gucciju nas očekuje prava eksplozija retro uzoraka i krojeva.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar