- 01
- /
- 63
- 02
- /
- 63
- 03
- /
- 63
- 04
- /
- 63
- 05
- /
- 63
- 06
- /
- 63
- 07
- /
- 63
- 08
- /
- 63
- 09
- /
- 63
- 10
- /
- 63
- 11
- /
- 63
- 12
- /
- 63
- 13
- /
- 63
- 14
- /
- 63
- 15
- /
- 63
- 16
- /
- 63
- 17
- /
- 63
- 18
- /
- 63
- 19
- /
- 63
- 20
- /
- 63
- 21
- /
- 63
- 22
- /
- 63
- 23
- /
- 63
- 24
- /
- 63
- 25
- /
- 63
- 26
- /
- 63
- 27
- /
- 63
- 28
- /
- 63
- 29
- /
- 63
- 30
- /
- 63
- 31
- /
- 63
- 32
- /
- 63
- 33
- /
- 63
- 34
- /
- 63
- 35
- /
- 63
- 36
- /
- 63
- 37
- /
- 63
- 38
- /
- 63
- 39
- /
- 63
- 40
- /
- 63
- 41
- /
- 63
- 42
- /
- 63
- 43
- /
- 63
- 44
- /
- 63
- 45
- /
- 63
- 46
- /
- 63
- 47
- /
- 63
- 48
- /
- 63
- 49
- /
- 63
- 50
- /
- 63
- 51
- /
- 63
- 52
- /
- 63
- 53
- /
- 63
- 54
- /
- 63
- 55
- /
- 63
- 56
- /
- 63
- 57
- /
- 63
- 58
- /
- 63
- 59
- /
- 63
- 60
- /
- 63
- 61
- /
- 63
- 62
- /
- 63
- 63
- /
- 63
Što su na pisti u Parizu pokazali Valentino, Givenchy i Balenciaga?
Proljeće/ljeto 2019.
Nakon najiščekivanije revije Pariza, prve kolekcije koju je Hedi Slimane kreirao za Celine, uslijedile su jednako atraktivne revije kuća Valentino, Givenchy i Balenciaga. Revija talijanske modne kuće gotovo nikad ne razočara, a razlog tomu su elegantne kreacije s pomakom koje osmišljava Pierpaolo Piccioli. Ovog puta nije bilo ništa drugačije, u svoj nas je šareni svijet mašte dizajner uvukao najprije setom crnih i bijelih kreacija koje su stavljale naglasak na kroj i volumen, dok su nam kasnije pažnju odvlačili zanimljivi printevi i haljine u poznatoj Valentino crvenoj. Kako su se na pisti izmjenjivali boje i printevi tako smo mogli vidjeti i apsolutno različitu siluetu - od dugačke voluminozne haljine do poda s kojom je revija otvorena pa sve do strukiranih sakoa i hlača na crtu koji prate liniju tijela. Plissé je tehnika koju dizajner često koristi, a ovog ju je puta, osim na haljinama i suknja upotrijebio i na baloneru. Velika pažnja bila je posvećena i detaljima, a perje je nešto što se tijekom čitave revije pojavljivalo - krasilo je sandale, rubove haljina, rukave, pa čak i pulovere. Na jaknama, kožnatim remenima i torbama isticalo se veliko V, dok su manekenke nosile zlatne naušnice u obliku slova C koje su svima zapele za oko. Još jedan od takvih detalja o kojima se pričalo nakon revije - ako se izuzmu bajkovite haljine - su oversized šeširi od slame koje ćemo idućeg ljeta gledati na Instagram fotografijama it djevojaka.
























































Među brojnim kućama koje su u sklopu revija za ženske kolekcije prikazali i muške modele je i Givenchy na čelu s Clare Waight Keller. Iako su muški lookovi bili u manjini, među njima se mogao naći i pokoji komad koji bi mnoge žene rado imale u svojoj garderobi. No, bilo je dovoljno komada inspiriranih muškom modom, zapravo brisanjem granica između muškog i ženskog, i u komadima u kojima su manekenke koračale po pisti. Nakon uvodnog, utilitary chic dijela, u kojem su dominirale kožnate jakne, kaputi i hlače inspirirane radničkim odijelima, Waight Keller nam je pokazala svoje couture obrazovanje u najboljem mogućem obliku. Nakon asimetričnih plisiranih haljina, koje su bile neke od najupečatljivijih kreacija na reviji, pokazala je kreacije s printom, koji je zapravo bio izveden od sitnih kristalića, a njima je ukrasila i posljednji set kreacija s kojima je zatvorila svoju reviju. S obzirom na njezinu listu slavnih klijentica, upravo ćemo te posljednjih kreacija, ili barem njihove varijacije, vidjeti na crvenim tepisima u nadolazećim mjesecima.



























































Revija kuće Balenciaga obilovala je bojama, i to pogotovo onim neonskim. To nije ništa iznenađujuće za kreativnog direktora Demnu Gvasaliju, a ono što definitivno jest, je činjenica da samo napokon na Balenciaginoj pisti vidjeli - struk! Nakon sezona i sezona predimenzionirane siluete, koju je samo u nekoliko kreacija na pisti znala zamijeniti njezina potpuna suprotnost u obliku uskih haljina, Gvasalia se, na krilima uspjeha sakoa i kaputa kroja u obliku pješčanog sata, okrenuo novoj siluetu na tom tragu. Od prvog looka bilo je jasno i da imamo nove salonke koje će zamijeniti popularan Knife model, a krase ih, osim dramatičnog špica, i statement remenčići. Ono što je još ponudio Gvasalia, i to jednako dobro za muškarce i žene, su moderne verzije odijela koje ne zahtijevaju nužno strogoću. Iako su žene dobile novu siluetu, a muška kolekcija i dalje počiva na predimenzioniranoj, objedinio ih je naglašenim ramenima - kapute i sakoe krasilo je kvadratičasti oblik ramena. Iako su haljine bile prekrivene logom kuće, a sveprisutnu logomaniju začeo je zapravo Gvasalia, mogli smo vidjeti majstorske krojeve po uzoru na osnivača kuće Cristobala Balenciage, čime je Gvasalia spojio svoju modernu viziju i tradicionalni DNA kuće.
Povezani tekstovi
Buro 24/7 izbor
Napišite komentar