Search

Veliki povratak brenda Gap

Hommage devedesetima


Image: Buro247kz

Američki brend Gap prošli je tjedan predstavio svoju novu kampanju inspiriranu devedesetim godinama prošlog stoljeća za koju su, kao i većina brendova koji žele popraviti svoju prodaju i potaknuti rast, angažirali djecu poznatih osoba, ali i Naomi Campbell. I time, čini se, najavljuju svoj veliki povratak

Nova kampanja za njihovu kolekciju za proljeće/ljeto 2017. je hommage devedesetim godinama prošlog stoljeća u kojima je Gap uživao ugled jednog od najboljih brendova svakodnevne odjeće, a posebno trapera. No, posljednjih godina Gap pokušava popraviti brojke koje pokazuju konstantan pad prodaje i vratiti staru slavu iz devedesetih.

Za novu su kampanju stoga odlučili, kao i većina brendova danas, angažirati djecu slavnih. No, Gap nije angažirao djecu Cindy Crawford, Willa Smitha ili Judea Lawa kao svi drugi, oni su angažirali djecu svojih slavnih ambasadora iz devedesetih. U kampanji nazvanoj "Generation Gap" tako su se našle Lizzy Jagger, kći Micka Jaggera, Chelsea Tyler, kći Stevena Tylera, Rumer Willis, kći Demi Morre i Brucea Willisa, Coco Godron, kći Kim Gordon, ali i ikona devedesetih, Naomi Campbell.

Veliki povratak brenda Gap (фото 1)

Campbell je već pozirala za Gap ispred objektiva Stevena Meisela 1992. i to u istoj odjevnoj kombinaciji. "Čast mi je biti ovdje u istoj kombinaciji koju sam nosila i prije 20 godina za Gap," rekla je Campbell u izjavi za medije. Gap je tom fotografijom igrao na nostalgiju, prikazivanje sebe kao brenda koji nose ikone, ali je i taj "novi" smjer sasvim u skladu s aktualnim trendovima, barem kad je traper u pitanju. Zbog toga su u kampanji predstavili nova izdanja svojih klasika kao što su khaki hlače, majice s logom i tzv. mom jeans

Djeca slavnih su pak drugi adut koji je Gap iskoristio u cilju svog ponovnog rasta. Moć pripadnika generacije Z, rođenih u kasnim devedesetima, na društvenim mrežama je nevjerojatno velika. Ako pogledate Instagram profile ove četiri djevojke koje su se našle u novoj Gapovoj kampanji vidjet ćete da one nisu poput Sofije Richie (kći Lionela Richieja), Raffertyja Lawa (sin Judea Lawa) ili Kaije Gerber (kći Cindy Crawford) koji se pojavljuju na raskošnim eventima i revijama. One su sklonije alternativnom stilu života kakvog su vodili njihovi cool roditelji, no i dalje zajedno dopiru do publike od gotovo milijun ljudi i aktivno koriste društvene mreže. I upravo na to Gap cilja.

Veliki povratak brenda Gap (фото 2)

"Gap je poznat po sjajnim kampanjama u prošlosti, tako da je ideja nove kampanje prikazati naše nasljeđe, ali na moderan način, sjajna" rekao je Kevin Keller, profesor marketinga u Tuck School of Business na Dartmouthu, za Advertising Age. Istaknuo je i kako je važno da Gap taj moderni pristup primijeni u svojim trgovinama kao i online. No, ovaj američki brend sa 48-godišnjom tradicijom mislio je i na to. Uz fotografije kampanje snimljen je i kratki video koji je objavljen na svim društvenim mrežama, bit će pušten na 10 lokalnih postaja tijekom emitiranja dodjele Grammyja nadolazećeg vikenda, a dodatni kraći videi snimljeni su isključivo za Instagram, YouTube i Snapchat.

I čini se kako su u Gapu dobro promislili kako će dalje nastaviti. Advertising Age piše kako su u prvih 11 mjeseci 2016. potrošili 118,7 milijuna dolara na mjerenje medijskih kretnji, a ako prodaja nastavi padati nastavit će ulagati u marketing i medije, kaže izvršni direktor Gapa, Art Peck. I rast je već počeo jer je u studenom i prosincu, kako piše AdAge, prodaja narasla za 3% što je pokazatelj da bi Gap polako, ali sigurno mogao vratiti svoju staru slavu iz devedesetih godina prošlog stoljeća.

Veliki povratak brenda Gap (фото 3)

Veliki povratak brenda Gap (фото 4)

Veliki povratak brenda Gap (фото 5)

Veliki povratak brenda Gap (фото 6)

Veliki povratak brenda Gap (фото 7)

Related articles

Buro 24/7 Selection

više