Traži

Versace, jesen/zima 2015.

Versace, jesen/zima 2015.

Kolekcija od tri boje

A.P.


Fotografija: Imaxtree

Novom kolekcijom Donatelle Versace prevladavaju svijetle boje i to svega nekoliko dok jedino što podsjeća na jesen i zimu su višebojni kaputi

Donatella Versace ne odstupa puno od bogatog naslijeđa svog brata Giannija koji je zadužio modni svijet svojom osebujnom estetikom, glamurom i blještavilom. Versace je brend zvijezda, pravih diva poput Jennifer Lopez, Madonne ili Beyonce koje uživaju u luksuzu i ne srame se pokazati novac koji su mukotrpno zaradile u godinama bavljenja show businessom. Versace ženu uvijek primijetite. Nekad je prenapadna, ponekad i provokativna ali nikad u kutu prostorije. Ova odjeća vrišti „gledajte me" te zahtijeva  ekstrovertiranu osobu koja će je moći dobro predstaviti.

Posljednjih nekoliko godina nisu bile lagane za kuću Versace. Kriza je pojela dobar dio bogatstva, make up linija je propala, a ni parfemski posao nije što je nekoć bio. Donatella je svoju medijsku snagu držala na crvenom tepihu na kojem je Atelier Versace i dalje najjača svjetska modna kuća. Problem s kućom Versace nije u činjenici da ih ljudi ne žele. Sjetite se samo histerije koja je zavladala kada je H&M lansirao kolekciju u suradnji s Donatellom. Problem je u tome da u vrijeme krize i oni koji imaju nešto novca ne kupuju jarko žute bunde i haljine koje će odjenuti samo jedan put. U 21. stoljeću se ne kupuje iluzija ni glamur već čista funkcionalnost.

U jučer predstavljenoj kolekciji Donatella je koketirala s internetom i najčešće korištenim simbolima @ i # koje je na zaigran način sljubila s prepoznatljivim Versace logotipom. Seksi prorezi koji su dominirali couture kolekcijom i ovdje su našli svoje mjesto ali u nešto suptilnijoj verziji koja bi mogla funkcionirati i dalje od crvenog tepiha. Dok je prvi dio kolekcije izgledao kao posveta snažnoj poslovnoj ženi koja se ne boji unijeti malo života u svoje ozbiljne kombinacije, drugi dio je živio u punokrvnom Versace stilu s obiljem krzna u bojama, mikro mini haljinama, kratkim topovima i logotip opsesijom koja nas neće napustiti ni sljedeće sezone. Siguran best seller kolekcije su čizme u visini bedara koje dolaze u svim duginim bojama.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor