Search

Vetements se još jednom nasmijali modnoj industriji u lice

Vetements se još jednom nasmijali modnoj industriji u lice

Prikazali novu kolekciju u Zürichu


Image: Buro247kz

Nakon što su odustali od revije u Parizu i preselili cijeli tim u Zürich, Demna i Guram Gvasalia predstavili su i novu kolekciju za svoj brend Vetements

Razočarani zbivanjima i burnim promjenama koje tresu modnu industriju, braća Gvasalia odlučili su otkazati sve revije svog brenda Vetements, preseliti se iz Pariza u Zürich i tamo kreirati novu kolekciju koju su proteklog vikenda prikazali u Parizu u obliku izložbe fotografija. Posjetitelji među kojima su bili i brojni poznati ljudi iz modne industrije kao što su Miroslava Duma, Justin O'Shea i Veronika Heilbrunner, Pernille Teisbaek i brojni drugi, novu su kolekciju vidjeli na parkiralištu u blizini Gare Saint-Lazare.

Fotografije je snimio sam Demna Gvasalia na ulicama Züricha. Učinio je to tako da je zaustavljao ljude na ulici i pitao ih bi li se fotografirali u njegovoj odjeći. To je rezultiralo time da na fotografijama vidimo cijele obitelji s djecom, tinejdžere, umirovljenike, poslovne žene, motoriste, bogate nasljednike i razne druge profile ljudi koje je Gvasalia susretao na ulicama Züricha. "Nemam ambiciju biti fotograf, ali kada nekome dajem upute oni često ne ulove trenutak koji vide moje oči," rekao je Gvasalia za Vogue. "Ono što vidite na fotografijama su osobe same odabrale nositi. Svi su izbirljivi kad je u pitanju odjeća koju će nositi; to je doista velik projekt s velikom količinom odjeće. I svima sam pokazao fotografije kako bih se uvjerio da su zadovoljni s njima."

Vrlo neobičan, ali snažan koncept, no gdje je u toj priči odjeća? Gvasalia je još jednom prikazao trenirke i hoodice, cvjetne haljine sa širokim ramenima, čizme koje sežu do bedara, dekonstruirani traper, punjene jakne, logo drugih brendova (Umbro, Tommy Hilfiger...) - još jednom je sve izgledalo isto i pitanje je koliko još dugo može prikazivati iste kolekcije. No, čini se kao da je Gvasaliji upravo to i cilj. On voli izazivati reakcije modne industrije. U ovom je slučaju kritiku istinski zbunio jer se o kolekciji nema što reći, ali je koncept doista sjajan i, iako se radi o istoj odjeći, ona ima neki novi sjaj na ljudima koji je nose na fotografijama. Kupce vjerojatno nije zbunio, oni su upravo ovo i htjeli i jedva čekaju dočepati se novih hoodica i cvjetnih haljina. U galeriji pogledajte cijelu kolekciju:

Related articles

Buro 24/7 Selection

više