Search

Victoria's Secret ima novog vlasnika: Može li se posrnuli brend spasiti?

Victoria's Secret ima novog vlasnika: Može li se posrnuli brend spasiti?

Novo će vodstvo nakratko skloniti brend od očiju javnosti

Tekst: D.M.


Image: Getty Images

Vlasnici ozloglašenog brenda donjeg rublja Victoria's Secret, L Brands, prodali su većinski udio dionica društvu Sycamore Partners, a VS je u primopredaji procijenjen na  1.1 milijardu američkih dolara.

Sycamore je otkupio 55 posto dionica i time je mladenački brend postao privatna kompanija. Kontroverzni direktor Les Wexner smijenjen je sa svoje pozicije, no počasno će zadržati staru titulu i sudjelovati na sastancima.

Primopredaja je uslijedila nakon niza skandala i poražavajućih rezultata prodaje koje su uzrokovale optužbe za mizoginiju i seksualno uznemiravanje usmjerene na Eda Razeka, bivšeg marketinškog direktora VS-a i Wexnerovo kumovanje sa seksualnim prijestupnikom Jeffreyem Epsteinom.

Osim optužbi, za nazadovanje firme krivicu mogu preuzeti i zastarjela načela poslovanja, posebice identitet brenda koji je pokleknuo pred body positivity valom i preseljenjem trgovine na internet. Dok je VS izbacivao videe o fitnes rutinama svojih anđela i punio trgovačke centre, milenijalke su odlučile kako ne moraju vježbati da bi se osjećale samouvjereno, a i prestale su zalaziti u mallove. L Brands se prekasno sjetio  popraviti svoje greške, a kad su napokon došli do rješenja učinilo se kao da samo prate trendove i tako su u samo par godina pali s konja na magarca.

Novo će vodstvo nakratko skloniti Victoria's Secret od očiju javnosti. Hoće li uspjeti spasiti posrnulo ime?

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više