Traži

Virgil Abloh novi je dizajner muške linije Louis Vuittona!

Virgil Abloh novi je dizajner muške linije Louis Vuittona!

Kralj luksuznog streetweara

Tekst: D.D.


Fotografija: Buro247.ua

Jedna od najpoznatijih i najuspješnijih modnih kuća u svijetu imenovala je američkog arhitekta i vlasnika brenda Off-White novim kreativnim direktorom muške linije...

Od kreativnog direktora američkog repera Kanyea Westa, finalista LVMH nagrade za mlade dizajnere u 2015. godini pa do glavnog kreativca muške linije kuće Louis Vuitton - Virgil Abloh, jedan od najutjecajnijih dizajnera današnjice, prešao je dugačak put. Vlasnik luksuznog streetwear brenda Off-White, osnovanog prije pet godina, prvi je Afroamerikanac koji se našao na čelu ove francuske modne institucije, a njegovo streetwear usmjerenje savršeno će se nastaviti na kreativnu viziju bivšeg kreativnog direktora muške linije Kima Jonesa. Iako se već neko dulje vrijeme šuškalo da će ga zamijeniti upravo Abloh, ova je vijest izazvala pravo ludilo na društvenim mrežama koje je zakuhao sam dizajner, objavivši samo fotografiju Louis Vuitton kovčega na svojem Instagram profilu bez popratnog teksta.

A post shared by @virgilabloh on

Ubrzo se putem Instagrama oglasila i francuska modna kuća Louis Vuitton, koja je najavila kako je prva revija dizajnera na rasporedu za lipanj, kad se održava Tjedan muške mode u Parizu. "Velika je čast prihvatiti poziciju kreativnog direktora muške linije Louis Vuittona. Naslijeđe i kreativni integritet kuće su moja glavna inspiracija i pazit ću da ih referiram u svojim kolekcijama, izvlačeći i paralelu sa suvremenim razdobljem." stoji u Ablohovoj izjavi. Ovo imenovanje za dizajnera znači preseljenje u Pariz, a za Louis Vuitton, barem što se muškaraca tiče, znači još veće isprepletanje luksuzne mode i streetweara. Nema sumnje kako će 37-godišnjak s lakoćom stupiti na svoju novu poziciju te grupaciji LVMH, u čijem je vlasništvu modna kuća, donijeti i pojačanje na bankovnom računu. Osim toga, na profilu marke Off-White broji više od 3 milijuna pratitelja, većinom iz millennial generacije, koji će zasigurno vrlo brzo postati kupci Louis Vuittona. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više