Traži

Zara je predstavila novu proljetnu kampanju inspiriranu Marokom

Zara je predstavila novu proljetnu kampanju inspiriranu Marokom

Jak produkcijski tim za proljetne vizuale i video

Tekst: A.P.


Fotografija: Steven Meisel

Zarine kampanje već neko vrijeme mogu konkurirati onima high end brendova i estetski su prevazišle sve zadane kodove high streeta. Dok su prije nekoliko godina kampanje bile izrazito komercijalne kako produkcijom tako i estetikom, sada se sve vrti oko imidž priče koja komunicira s nešto užim krugom kupaca koji jako dobro poznaju modu i aktualne trendove. I ove sezone angažiran je dobitnički tim u sastavu Fabien Baron i Steven Meisel, a stajling je djelo Karla Templera. U ulozi zaštitnih lica pojavljuju se mlade zvijezde modelinga Lexi Boling, Vittoria Ceretti, Veronika Kunz, Amanda Murphy i Anyelina Rosa. Priča prati kolekciju koja se estetski naslanja na motive Maroka: paleta boja je neutralna, pamuk i lan dominiraju kao materijali, krojevi su opušteni, a sve je začinjeno dodacima s bogatim orijentalnim prizvukom od pletenih sandala, predimenzioniranog nakita, širokih remena s vezom, ukrasa za kosu i metalnih torbica s raznobojnim kamenjima koje izgledaju kao da su kupljene na bazaru u Maroku. Kolekcija je dostupna na Zarinim stranicama od petka.

 

zara

zara

zara

zara

zara

zara

zara

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više