Search

Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu

Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu

Tekst: BURO.


Pandemija nas je sve zatekla na proljeće i nitko nije mogao pretpostaviti da ćemo prve dane travnja provoditi “sunčajući se” ispod lustera u stanu. Sada dok klizimo u drugi, treći ili tko zna već koji val pandemije, već smo se nekako navikli da ništa oko nas nije normalno i da ne možemo puno napraviti po tom pitanju. Kako bi nam bilo koliko toliko zabavno u nevidljivom kućnom pritvoru ovisimo o streaming platformama i gledamo one filmove koje smo već "prežvakali" tisuću puta. Što se shoppinga tiče, kupujemo trenirke i neke opuštene nužne stvari koje će nas progurati kroz zimu. O nekim ekstra komadima ne razmišljamo previše jer ne znamo gdje bismo ih odjenuli. I brendovi su shvatili da od šljokica ove godine neće biti ništa pa su brže bolje popunili kolekcije s nekim kućnim asortimanom koji nam je sad privlačan kao neka glamurozna novogodišnja haljina. Tu se pogotovo ističe Inditex koji je u svim brendovima predstavio neke novitete i linije kako bi odgovorili novonastaloj potražnji.

Zara – Donje rublje

Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 1)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 2)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 3)

Zara je ozbiljan sistem koji melje sve pred sobom i samo je pitanje kada će se posvetiti nekoj novoj modnoj i beauty kategoriji koju trenutno nemaju u svojoj ponudi. Poslije eksperimenata s grudnjacima i gaćicama u okviru limitirane kolekcije koju su rasprodali u rekordnom roku, čelnici brenda su odlučili istražiti svijet donjeg rublja i to samo nekoliko tjedana prije nego što je Europa ušla u lockdown. Nježno, seksi, udobno i ženstveno samo su neki od epiteta kojima se mogu opisati modeli. Čipka kao detalj, prozirno kao obavezno, nabrano kao začin. Očigledno su postigli dobitnu formula jer ako već nosimo bezoblične trenirke od debelog pamuka zašto ispod svega ne bismo imali komade delikatnog donjeg rublja koji nas podsjećaju da ćemo nekad opet izlaziti i zabavljati se. Do tada je senzualnost kategorija koju čuvamo za sebe ogrnuti svilenim kućnim ogrtačem.

Oysho – retro igre

Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 4)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 5)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 6)

Ako Zara sada ima liniju seksi donjeg rublja, što je onda s brendom Oysho koji je specijaliziran za tu kategoriju? Nema problema, Oysho se preusmjerio na sektor sport i uživanje koji čine mekane trenirke, čvrste tajice, topovi za vježbanje i šuškave jaknice. U svoj asortiman su uvrstili retro drvene igračke kojih se neki od nas sjećaju još iz djetinjstva. Tu su bingo, backgammon, i mikado. Iako u digitalnoj eri rijetko tko kupuje igrice možda ne bi bilo loše da na koji sat odložimo telefone i posvetimo se old school zabavi. Trenutno se ove igre prodaju kao Oysho asesoari i to samo u odabranim zemljama, ili online.

Massimo Dutti – sportski koncept

Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 7)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 8)
Zara, Massimo Dutti i Oysho su napravili kolekcije za kućnu atmosferu (фото 9)

A što radi brend čija se ponuda bazira na potrebama poslovnih žena? Dok je na snazi “WFH" i Massimo Dutti ima novi “red vožnje”. Primijetit ćete da nas nitko ne bombardira plišanim sakoima i svilenim midi haljinama s printevima. Nova kolekcija ima totalno drugačiji concept. Kapsulna kolekcija 003 nosi naziv “Soft Capsule” i sadrži artikle za sportske aktivnosti. Sve je i dalje u stilu brenda, boje su neutralne, materijali kvalitetni i ne postoje suvišni detalji. U kolekciji vas očekuje i podloga za pilates u krem bijeloj i sivo plavoj boji s kožnim ručkama. Prate ih i boce za vodu u istim nijansama. Jesmo li to očekivali od ovog brenda? Nismo. Sviđa li nam se smjer? Jako! Kupujemo podlogu i pretvarat ćemo se da smo dobri u pilatesu.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više