Traži

Zara otvara pop-up kornere u kojima ćete moći personalizirati traper

Zara otvara pop-up kornere u kojima ćete moći personalizirati traper

S vašim inicijalima ili motivima po želji

Tekst: A.P.


Personalizacija odjeće i modnih dodataka jako je popularna u skupini generacije Z i millennialsa koji hrle u sportske dućane poput Nikea i adidasa po tenisice i hoodies sa svojim inicijalima ili nekim motivom po želji kupca. Istu je praksu uveo Levi's, ali i neki niche brendovi jeansa čije se cijene kreću u višem rangu od Zarinih. Španjolski high street gigant se odlučio okušati u ovom pristupu svojim kupcima te su najavili otvorenje pop-up kornera u sklopu svojih trgovina gdje će kupci moći personalizirati 13 različitih dizajna trapera po vlastitoj želji. Priča kreće 27. ožujka i zasad će biti dostupna u Milanu, Barceloni, Amsterdamu i Londonu, a kupci iz tih zemalja će također imati opciju online kupovine.

zara men

Ovo je samo jedna u nizu aktivacija kojima Zara pokušava produbiti odnos s kupcima nudeći im kompletno iskustvo brenda koji u nekim segmentima nastoje odvojiti od pojma "brze mode". Primjera radi, danas su predstavili mušku limitiranu kolekciju "A Work Of Art" koju su realizirali u suradnji s muzejom Prado. Znamo da Zara za razliku od drugih brendova nije previše otvorena za suradnje te se čini da polako mijenjaju politiku poslovanja i testiraju neke nove opcije s predznakom ekskluzivnosti. Muška kolekcija će uključivati neka od najpoznatijih umjetničkih djela u muzeju.

 Sa svojom kolekcijom Zara Man odaje počast dvjestogodišnjici muzeju Prado. Zbirka se sastoji od četiri majice i tri majice inspirirane nekim od najpoznatijih umjetničkih djela madridskog muzeja.
 Odabrana djela za kolekciju uključuju Rubensa, Tiziana i Velázqueza.

zara men

zara men

zara men

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar